Fabrieksgarantie Hyundai na inbouwen van Vialle LPi

Het moet er wel ingezet worden he ;) software is niet heilig. Dat is ook de reden dat Hyundai de garantie laat vervallen en Renault op geselecteerde modellen dat niet deed.

Ik moet de storingen ff precies opzoeken. Maar er zitten zeker voordelen aan. Dat ontken ik niet. ;) ben overigens wel benieuwd hoe de Hyundai het over 10 jaar nog doet.

Ik heb vroeger in mijn studietijd in een BMW garage gewerkt. Auto's met echte problemen waren meestal de auto's op LPG. Waardeloos. Koop lekker een diesel als het om brandstofeconomie gaat.

Dat was vroeger ja..

en toch, een docent op de MTS-A was midden jaren '90 toch bijzonder lyrisch over zijn 518 op LPG uit 1989.

Zoals al meerdere keren aangegeven.. LPG kan goed met motoren die ervoor geschikt zijn.. en kan een ramp (in € ) worden als dat niet het geval blijkt (ook af fabriek, zie de Mazda 2 Bi-Fuel).

Tja, een docent met een 518... Nu is dat natuurlijk ook niet de BMW die je moet hebben. En de vraag is hoe kritisch je bent en hangt ook van je rijstijl af. Er zijn altijd weer mensen te vinden die wel tevreden zijn, maar ik spreek uit eigen ervaring en dat is meer waard dan alle meningen van anderen bij elkaar.

FH126560 zei:
Tja, een docent met een 518... Nu is dat natuurlijk ook niet de BMW die je moet hebben. En de vraag is hoe kritisch je bent en hangt ook van je rijstijl af. Er zijn altijd weer mensen te vinden die wel tevreden zijn, maar ik spreek uit eigen ervaring en dat is meer waard dan alle meningen van anderen bij elkaar.

Tja, ik spreek ook uit eigen ervaring ;)

En inderdaad, je kan verschillen over het begrip 'welke BMW je moet hebben'.. Voor LPG dus deze 4 cilinder basis.. OF de grote V8 (naar ik begrepen heb).

Maar goed, jouw ervaring is VOOR JOU belangrijker dan de mening van anderen, dat kan ik mij voorstellen.

Inderdaad. Ik heb 5 jaar lang de overwegend ellende aanschouwd met LPG bij een groot aantal klanten dus ik heb wel een gefundeerde mening vind ik zelf. Bovendien, als er 530dA's bestaan hoef ik niets anders als ik veelrijder zou zijn. Gas is getob in een BMW.

Terug
Bovenaan