Escher: Chevrolet SSR, smart roadster-coupé Brabus, 2x Citroën C3 Pluriel, Hyundai Veloster, Infiniti G37 Cabrio & Cadillac CTS Sport Wagon

Vier jaar lang post ik al zin en onzin over drie auto's. Welk model draagt jou voorkeur weg?


  • Totaal aantal stemmers
    26
  • Opiniepeiling gesloten .
klaagvaak zei:
Mooie auto's, mijn vriendin wil sinds een jaar al een citroen. Ik heb hem nu dus eindelijk gevonden
Citroen-C3-14I-LIGNE-PRESTIGE-Benzine-Grijs-234979511
en bespreek nu de laatste details en hoop hem volgende week binnen te hebben. Een grijs/zilvere metallic C3 uit 2008 uit https://www.autoscout24.nl/modellen/citroen/citroen-c3/ no. 5 Jammer dat we de centjes niet hebben want het nieuwe model ziet er ook wel strak uit.

Dank je wel en gefeliciteerd met jullie aankoop! Het oude model C3 mag er ook zeker wezen en zonder het ingewikkelde kapmechanisme van de Pluriël is het mechanisch gezien een zeer betrouwbare auto.

Durashift zei:
Vandaag was het hier, in midden NL, een prachtig zonnige, warme dag..
Ik hoop dat het bij u, Escher, vandaag ook weer was om de Pluriël te rijden zoals zij ooit bedoeld is..

Ja hoor, ook hier zijn het al twee prachtige dagen geweest waarbij de kap al onafgebroken open heeft gelegen :)

-- edit, Pluriël-ling, de Sbarro C3 Pluriël V6 --

Sbarro_Pluriel_V6_titre.jpg
 
De laatste tijd eigenlijk alleen maar goed nieuws te melden op Pluriël-vlak: vandaag is die fluitend door de keuring geraakt, zonder opmerkingen en zonder investeringen (behalve de reguliere grote beurt). Weer een jaartje probleemloos de weg op!

En dan kwam ik dit bericht tegen op het net; het kriebelt stiekem wel erg om hier aan deel te nemen, hoewel het vanuit m'n woonplaats wel haast 2u rijden is...

Citroën-forum zei:
[size=large]De eerste Pluriel-rondrit, rij mee![/size]

De C3 Pluriel was bij zijn verschijnen in 2003 een duidelijk teken van nieuwe durf na een tijd van ongeïnspireerde modellen. Vijf auto’s in een, frisse kleuren, aansprekende reclames, vrolijk lachende chauffeurs. Ook de chauffeurs van tien jaar later lachen nog vrolijk. Samen plezier beleven, samen ervaringen uitwisselen; het kan tijdens de eerste Pluriel-toertocht. Schrijf je in!

4aea1d1f1794400bc8be0c7d15d56850.jpg


Het idee om iets voor en door Pluriel-bezitters te organiseren, zingt al langer rond in Citroën-kringen, ook op dit forum. Nu voegt Folkert Brouwer de daad bij het woord en nodigt hij je uit voor de eerste Pluriel-toertocht. Op zondag 22 september ben je vanaf 10h30 welkom bij Restaurant De Dennen aan de Utrechtseweg 34 te 3927 AW Renswoude. Om 11 uur begint de toertocht van ongeveer 130 kilometer over de Utrechtse Heuvelrug. De tocht is al verkend door de leden van de Citroën CX Club Nederland. Zij kunnen bevestigen dat deze je over mooie landweggetjes langs kastelen en leuke stadjes voert. Ook de rivieroversteek per veerpont belooft een mooi fotomoment te worden. Onderweg is voldoende gelegenheid om even te verpozen. Tegen 17 uur kom je terug in Restaurant De Dennen te Renswoude, waar gelegenheid is om nog even na te praten en waar je ook iets kunt eten. De kosten voor de gehele dag zijn voor eigen rekening, waardoor iedereen ook naar zijn eigen voorkeur het budget kan vaststellen.

Toen in 2001 de C5 uitkwam, overtrof hij de ZX in de strijd om de titel “saaiste Citroën-design ooit”. Zelfs doorgewinterde Citroën-fans begonnen zich af te vragen waar het naar toe moest met hun geliefde merk. Gelukkig, een jaar later toonde Citroën met de C3 dat het weer aansprekende modellen op de markt durfde brengen en in 2003 verscheen de C3 Pluriel in vrolijke kleuren, begeleid door opvallende reclamecampagnes. Heel de Citroën-gemeenschap vond zo nieuwe inspiratie. Citroëns bewering dat het om een unieke compacte auto ging, leek gewaagd, maar vond bijval in diverse testberichten. Ook de slogan “vijf auto’s in een” werd door de autojournalisten overgenomen. Toch werden in de eerste testberichten ook al vragen gesteld bij het nut van de afneembare dakbogen die je niet in de auto kon meenemen en bij de te verwachten levensduur van de hele constructie.
Pluriel-bezitters hebben inderdaad te kampen met ondichte en onwillige daken. Er bestaan oplossingen voor deze problemen, dus het onderling uitwisselen van kennis is zeker zinvol. Pluriel-bezitters kunnen ook enorm genieten van hun veelzijdige en goedgehumeurde karretjes. Omdat samen genieten nog leuker is dan alleen genieten, zou het ons niet verbazen, indien in Renswoude bij de borrel na afloop van de rondrit besloten wordt tot oprichting van een Pluriel-club. Zorg dat je erbij bent en meld je hier aan voor de eerste Pluriel-rondrit!
 
Elco zei:
Doen hoor, zoiets! Twee uur rijden is toch gewoon twee uur genieten? :cool:

Neem komende zondag effectief deel met mijn Pluriël, heb mijn vader zo gek gekregen om als bijrijder te fungeren ;) Morgen of zaterdag gaat de Pluriël dus volledig in de wax, high gloss detailer en interior shampoo :D
 
Zo gezegd, zo gedaan, afgelopen zondag maakte mijn Pluriel deel uit van de allereerste 'Tour de Pluriel', georganiseerd vanuit het Citroën Forum. De opkomst viel wat tekort t.o.v. de verwachtingen met maar drie deelnemers, maar alle begin is moeilijk en het beperkte aantal inschrijvingen zorgde ervoor dat je iedereen wel goed leerde kennen. Ik had zelf een fototoestel meegenomen, maar in alle enthousiasme vergeten om ook maar één foto te nemen. Gelukkig zorgden de andere deelnemers wel voor fotomateriaal (de rest van de foto's volgt binnenkort):

c5751d224adc513f68f773e9d4263e93.jpg



Het was een erg gezellige dag, mooie delen van midden-Nederland gezien waar ik nog nooit was geweest en vooral verhalen en ervaringen uitgewisseld met andere Pluriel-bezitters. Volgend jaar komt er naar alle waarschijnlijkheid een tweede editie, hopelijk met meer deelnemers! Ik hoop dat ik hiermee de Pluriel'ers op het AW-forum bereik :)
 
Opvallend dat ze alle drie de zilveren strips hebben. Op oranje had ik dat überhaupt nog niet eerder gezien.

Als ik toevallig bij mijn ouders was geweest had ik de brakke Plu wel even jullie kant op gestuurd, daar was het toch vrij dichtbij. Maar 'helaas' had ik verplichtingen in mijn studiestad. Overigens nog geen ontwikkelingen m.b.t. het dak, andere projecten en vakanties zitten in de weg.
 
Zilveren strips zijn op mijn kleur altijd standaard, bij bleu Paname (rechts) een vaak genomen optie en op orange Aérien idd zeldzaam; persoonlijk vind ik het wel erg goed staan. Overigens was de oranje Pluriel op de foto waarschijnlijk oorspronkelijk ook oranje met zwarte accenten. De onderste grille en koffergreep zijn immers nooit zo in het zilver geleverd, de Pluriel-tekens ontbreken op de bogen vooraan en de deurgrepen zijn nog zwart. Jammer dat je er niet bij kon zijn, maar volgend jaar heb je waarschijnlijk een tweede kans, hopelijk dan met een werkend dak!
 
vectrafan zei:
Leuke foto's en natuurlijk een prachtige omgeving voor de Pluriel :D

Dank je! Het was inderdaad een erg leuke route, alleen wat jammer dat de zon er niet echt doorkwam. Verder heb ik nog niet kunnen klagen: ik rij de afgelopen 3 weken haast elke dag naar huis met het dak open...
 
Leuk om te lezen.
Denk dat er weinig toer rit organisatoren bij een dergelijk lage opkomst kunnen zeggen dat het wél een internationaal deelnemersveld was. ;)

Gelukkig dat het nu mooi herfstweer is, haal je de investering in het dak er dit jaar toch een beetje uit..
 
Zozo, enkele weken voor zijn 7de verjaardag rondde de Pluriel gisteren de kaap van 60K:



Op diezelfde rit spotte ik ook dit leuke zusje in de erg zeldzame, maar daarom niet minder geslaagde kleur 'Jaune Lacerta' (niet te verwarren met de vrij vaak voorkomende, maar minder felle lanceringskleur Vert Lenz):



Heb ik zelf ook nog naar gezocht bij mijn zoektocht naar mijn eigen Pluriel, maar toen (en ook nu) niet te koop te vinden in België.
 
Afgelopen twee weken weer wat leuke updates op het Pluriel-front! Allereerst ben ik op 2 november naar de dak-specialist in Frankrijk gereden om de werken aan mijn dak af te ronden. Het dak werkte prima naar behoren tot aan de achterruit, maar deed vervolgens moeilijk als ik de kap over de achterruit wilde laten glijden en het dak nadien terug wilde sluiten. Boosdoener bleek één van de dakklemmetjes te zijn, een stuk dat bij de eerste reparatie niet voorradig was. Tegelijk is een klein plaatje in de cassette rond de achterruit gelast om te voorkomen dat de kabels kunnen bewegen in de cassette en zo bovenmatig slijten (constructiefout van Citroën).

De trip naar Frankrijk was overigens de moeite waard! De loods waarin de reparatie werd uitgevoerd stond immers vol met allerlei Pluriel-onderdelen, van deuren, motorkappen, kofferdeksels, spiegels, volledige dashboards, stoelen, stoffen daken, bogen tot de kleinere (interieur)stukjes: alles lag naar Franse gewoonte door elkaar. De echt kleine stukjes (zoals cd-spelers, airco-modules etc.) waren wel netjes geordend. Ik kon het niet weerstaan om te vragen of hij ook het schuifje had dat onder de radio past en daarmee het gat in middenconsole opvult... En ja hoor:



Was destijds een dealer-optie die je op de C2, C3 en C3 Pluriel kon bestellen, maar blijkbaar niet vaak is verkocht (zoek er al drie jaar naar en ze worden nooit los aangeboden). Ben er erg blij mee!

Verder heb ik (op aangeven van de Franse reparateur) terug een 'fabrieks'verpakking voor de afdekplaat gefabriceerd:


Kwam zo uit de fabriek gerold, maar de bubbeltjesfolie werd meestal na het eerste gebruik weggegooid. Nu is alles weer mooi beschermd :)

Ten slotte heb ik een originele hoezenset op Marktplaats gescoord waarin de dakbogen passen als ze van de auto zijn gehaald:
https://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/citroen-onderdelen/m739958967-opberghoezen-voor-de-dakspanten-c3-pluriel.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Bedrag is overgemaakt, verwacht ze ergens volgende week ;)

Dat was alles! Bedankt voor het lezen!
 
Goed voor mekaar zo! En het aanschaffen van de hoezen betekent dus dat je volgend jaar écht open gaat rijden? :D
 
JW01 (vanaf een Appel) zei:
Wat zijn de verschillen tussen de twee groene kleuren? (ik zie 't niet :))
Verder leuke updates aan je Plu.

Tnx! In het echt valt het verschil zeker op, en op deze foto's zou het ook duidelijk te zien moeten zijn:

Vert Lenz:



Jaune Lacerta:




Persoonlijk vind ik het Jaune Lacerta vele keren mooier en 'voller' ogen, jammer daarom ook dat er maar zo weinig van verkocht zijn.

@ Eelco: die kans zit er inderdaad steeds meer in! :D Ik heb woensdag nog met het dak tot over de achterruit en de verwarming aan door de Antwerpse studentenbuurt gereden; de blikken van verbaasde studenten zijn onschatbaar ;)
 
JW01 (vanaf een Appel) zei:
Ja, zo is 't wel goed te zien. Voor mij een oranje of ook Jaune Lacerta. (y)

Mooie keuze :cool:

Eergisteren de Pluriel nog eens helemaal schoongemaakt om terug foto's te nemen met werkend dak!

























Zoals je kan zien, zijn de booghoezen voor op schema aangekomen en hebben ze een mooi plekje gevonden in de koffer ;)
 
vectrafan zei:
Ja :confused: kan niet kloppen want ik zie mijn cursor knipperen :):)

:D

JW01 (vanaf een Appel) zei:
Ziet er leuk uit! (y)

Alleen lijken die hoezen wel erg klein zoals het er nu uitziet. Maar als het past, past het.

De hoezen passen prima! ;) Alleen is de rechterhoes letterlijk aan de opbergzak genaaid: vreemd zicht, maar op die manier ben je er wel zeker van dat je het zakje nooit verliest!
 
Goh,
wat is die Pluriel toch een schoonheid...
Maar staat die reclamekentekenhouder daar nu nog altijd op???
Da's altijd het eerste wat bij mij vervangen wordt...
 
Escher zei:
vectrafan zei:
Ja :confused: kan niet kloppen want ik zie mijn cursor knipperen :):)

:D

JW01 (vanaf een Appel) zei:
Ziet er leuk uit! (y)

Alleen lijken die hoezen wel erg klein zoals het er nu uitziet. Maar als het past, past het.

De hoezen passen prima! ;) Alleen is de rechterhoes letterlijk aan de opbergzak genaaid: vreemd zicht, maar op die manier ben je er wel zeker van dat je het zakje nooit verliest!

Waar ik aan twijfelde is of de bogen in de hoezen passen. Of heb ik dat verkeerd begrepen? :confused:
 
@ BRG: I confess, er zat eerst een reclamevrije houder op, maar die was erg snel versleten. Toen bood de garage waar ik voor mijn onderhoud ging aan om hun eigen reclameborden er op te zetten en dat heb ik toen (als tussentijdse oplossing) aanvaard. Intussen ga ik na de hele dak-problematiek niet meer naar die garage en dus zou ik terug eens werk moeten maken van een mooie nummerbordhouder... Graag iets van een Citroën-forum ofzo, maar die van het NL-forum zijn te groot voor 'oude' BE-platen.

@ JW01: dat heb je goed begrepen en de bogen passen precies in de hoezen ;) Je kan de hoezen gelukkig opvouwen en dan nemen ze maar bescheiden proporties aan :)
 
Escher zei:
Iedereen dood? :LOL:
Net zo dood als het dak van een gemiddelde Pluriël. :) (Nog steeds geen ontwikkelingen hier trouwens, zal het gelijk hier melden als er iets gebeurt op dat vlak.)

Wat is jouw Plu toch een heerlijk fris ding. (y)
 
MWH zei:
Escher zei:
Iedereen dood? :LOL:
Net zo dood als het dak van een gemiddelde Pluriël. :) (Nog steeds geen ontwikkelingen hier trouwens, zal het gelijk hier melden als er iets gebeurt op dat vlak.)

Wat is jouw Plu toch een heerlijk fris ding. (y)

:D Jammer dat het bij jou nog niet is gelukt om het dak terug operationeel te krijgen... Ik kan je alleen maar aanraden om contact op te nemen met mijn reparateur ;) Mocht je een vertaler-tolk nodig hebben in het Frans, mag je me altijd iets laten ween!
 
Gisterenavond weer een leuke Pluriel-gerelateerde aanwinst in ontvangst mogen nemen:
















Een mooie miniaturenset uitgegeven door Norev in 2003 naar aanleiding van de lancering van de Pluriel. Leuk detail: de vier modellen geven de verschillende mogelijke dakstanden weer ;) Ik wist dat ik deze set moest hebben toen het specifieke productienummer me opviel: 2006 van de 3000, ofwel het productiejaar van mijn Pluriel!

Verder ben ik nog bezig met onderhandelingen voor een NOS afdekplaat en set opberghoezen (zowel voor de bogen als voor het volledige interieur als de bogen verwijderd zijn). Dan heb ik de booghoezen en de afdekplaat wel dubbel, maar de prijs is onweerstaanbaar laag voor splinternieuwe accessoires en mijn afdekplaat heeft hier en daar wel wat krasjes. Ik hou jullie op de hoogte!
 
Gave miniatuurset (y) Onlangs heeft in een ander topic ook iemand gekozen voor de Pluriel :) Wat is jouw gemiddelde brandstofverbruik eigenlijk?
 
vectrafan zei:
Gave miniatuurset (y) Onlangs heeft in een ander topic ook iemand gekozen voor de Pluriel :) Wat is jouw gemiddelde brandstofverbruik eigenlijk?

Bedankt! Over dat topic had ik heen gelezen, ik zit niet zo vaak in de aankoopadvies-hoek, maar wel erg leuk dat we er weer een Pluriel-rijder bij hebben. Hopelijk maakt hij ook een mijn-auto topic aan!

Mijn brandstofverbruik is best fors voor een compacte auto (rond de 7 à 8 liter met normale rijstijl), maar het 1.4 blokje is nog van de oude stempel en moet de nodige kilo's meeslepen door de dakconstructie. Het is gelukkig wel een gewillig motortje dat je vrij vlot door het verkeer loodst en zeer betrouwbaar is. De Veloster van mijn ouders is qua techniek een heel stuk moderner en dat merk je ook in het verbruik: daar haal je met gemak een verbruik onder de 6 liter, ondanks het dubbele aan pk's.
 
Nou het brandstofverbruik lijkt me heel normaal voor die tijd, tussen 1 op 12 en 1 op 13 was heel normaal in de tijd dat de Pluriel ontworpen is. Ik was me even aan het afvragen of citroen toen al extra zuinig was, maar nee dat kwam pas later. Een Pluriel koop je ook om zijn heerlijke eigenwijze karakter, een echte Citroën in mijn ogen. De XM, BX, SM, IDS, 2CV, Diaynna, Pluriel, DS serie allemaal auto's met een lekkere eigenzinnigheid die hoort bij Citroën. :):)
 
Ja, voor een model dat dit jaar zijn 10de verjaardag vierde is het brandstofverbruik niet schokkend; kan er prima mee leven! Een Pluriel koop je idd niet voor de zuinigheid of praktische kwaliteiten; daar bestaan veel geschiktere (en veiligere) alternatieven voor. Begin tot midden jaren '00 waren in mijn ogen overigens een hoogtepunt voor Citroën, echt een frisse wind doorheen het gamma: Xsara Picasso, C2, C3, C3 Pluriel, C4, C6 (met als uitschuiver de C5). Nu kan ik vooral de DS-lijn waarderen. Van de 'gewone' C-lijn wordt ik warm noch koud: het zijn geen lelijke auto's, maar echt onderscheidend kan je het niet noemen.

Dit is overigens de ontwerper van de Xsara Picasso, C2 en C3 Pluriel, Donato Coco (die in '05 design chief van Ferrari werd):

donato-coco.jpg
 
Zo, weer een kleine nieuwigheid te melden! Nadat ik in november al de hoezenset voor de bogen heb kunnen bemachtigen, ben ik nu weer een stapje dichter bij een volledige 'Spider-Kit':


Dit is de hoes die over het interieur getrokken kan worden als de bogen thuis liggen en je ergens op een publieke plaats wil parkeren zonder alles open te laten. Ik heb er geen flauw idee van hoe praktisch dit allemaal is, maar zou zo het er in de praktijk gaan uitzien:

Pluriel-Platzregen-2007.jpg

Verder heb ik vorige donderdag een onverwacht lang rit naar Antwerpen afgelegd... Maar liefst 2u onderweg op een traject waar ik normaal gezien 30 min. over zet door een vrachtwagen in schaar en een E34 die daardoor muurvast stond. Gelukkig scheen de zon, dus: dakje open, zonnebril op en wat proberen te ontspannen terwijl je uitzonderlijk avondcollege Deontologie zonder jou verder gaat ;) Sfeerfoto:


In de file kwam er overigens wel wat leuks voorbij, zoals deze Britse BMW-oplegger vol met testwagens, waaronder een splinternieuwe 2-Coupé en een nieuwe 4-Cabrio met M-sportkit (die ik helaas niet goed heb kunnen vastleggen):


Zo, dat was waarschijnlijk de laatste update voor 2013! Fijne jaarwisseling!
 
Kijk eens aan. Als het er nú niet van komt om hem eens helemaal te openen, weet ik het ook niet meer. Volgens mij is dat 'dekzeil' niet ontzettend praktisch, maar verkleint het de barrière om zonder dakbogen van huis te gaan wel enorm.
 
Dank je wel jongens!

@ Elco: het zal er inderdaad wel van moeten komen in 2014, ik voel een warme zomer aankomen :D

Via het Nederlandse Citroën-forum trouwens nog op een bestaan gewezen van dit onderdeel:

Foto-HXZU8S7X-D.jpg


Ja hoor, dat is een windscherm voor de Pluriel. Vorig jaar ooit eens tegengekomen op een zoekertjessite, maar toen niet gekocht omdat ik niet zeker was of het ging om een originele accessoire, aangezien er lichtjes moet geboord worden in de afdekkappen van de gordels. Nu blijkt het dus wel een dealer-optie te zijn (die bovendien wel wat kost). Wat zou dat een verbetering van het rijcomfort op de snelweg zijn, want ook te gebruiken met de bogen op hun plaats. Hopen dat het nog via de dealer te bestellen valt...
 
Afgelopen week dook dit leuk hebbeding op de Duitse Ebay website op. Ik had er wel van gehoord dat er bij lancering ook horloges verkrijgbaar waren, maar nooit gedacht er eentje te vinden. Kon er niet aan weerstaan en voor een heel zacht prijsje kunnen bemachtigen, zeker als je bedenkt dat het nog nooit gedragen is er de beschermfolie nog op het glas zit.

rdof.jpg


Als 'ie aankomt met de post, zal ik nog wat betere foto's maken!
 
Escher zei:
Afgelopen week dook dit leuk hebbeding op de Duitse Ebay website op. Ik had er wel van gehoord dat er bij lancering ook horloges verkrijgbaar waren, maar nooit gedacht er eentje te vinden. Kon er niet aan weerstaan en voor een heel zacht prijsje kunnen bemachtigen, zeker als je bedenkt dat het nog nooit gedragen is er de beschermfolie nog op het glas zit.

Als 'ie aankomt met de post, zal ik nog wat betere foto's maken!

Super hoor, alle accessoires gaan naar jouw toe ;) Nog even en je wordt een echte citroenfiel :D
 
vectrafan zei:
Super hoor, alle accessoires gaan naar jouw toe ;) Nog even en je wordt een echte citroenfiel :D

Dat ben ik al hoor, zelfs zonder accessoires :) Maar om met een horloge van een automerk/-model rond je pols te lopen, moet je idd wel een echte liefhebber zijn.

Joël D. zei:
Heb je het accessoireboekje inmiddels al helemaal volgezet met vinkjes, escher? :)

Bijlange na niet, Citroën is bij de lancering van de Pluriel echt L-O-S gegaan met allerlei gekke accessoires: zo bestaat er ook een reistas in de vorm van een Pluriel, specifieke dakdragers & - koffer, spatlappen, dameshorloge, rugzak, schrijfgerei... Ik hou het voorlopig bij de nuttige en/of bruikbare dingetjes ;)
 
De eerste keer dat ik bewust een Côte D'Azur in het wild zag. Een tijdje terug al, 16 december in Uden. Kon het niet laten een fotootje te schieten. :D

 
Escher zei:
vectrafan zei:
Super hoor, alle accessoires gaan naar jouw toe ;) Nog even en je wordt een echte citroenfiel :D

Dat ben ik al hoor, zelfs zonder accessoires :) Maar om met een horloge van een automerk/-model rond je pols te lopen, moet je idd wel een echte liefhebber zijn.

Joël D. zei:
Heb je het accessoireboekje inmiddels al helemaal volgezet met vinkjes, escher? :)

Bijlange na niet, Citroën is bij de lancering van de Pluriel echt L-O-S gegaan met allerlei gekke accessoires: zo bestaat er ook een reistas in de vorm van een Pluriel, specifieke dakdragers & - koffer, spatlappen, dameshorloge, rugzak, schrijfgerei... Ik hou het voorlopig bij de nuttige en/of bruikbare dingetjes ;)

Ik heb een OPC horloge :D En OPC handschoenen :) Opel Mok, pennen, bal en nog meer leuke gein van Opel.:cool:
 
MWH zei:
De eerste keer dat ik bewust een Côte D'Azur in het wild zag. Een tijdje terug al, 16 december in Uden. Kon het niet laten een fotootje te schieten. :D


Haha, geweldig, bedankt voor de foto :D Het is bij mij ook al weer enkele maanden geleden dat ik een Côte D'Azur of aanverwante (in Bleu Grand Pavois) heb gezien! Door een vreemde naamsregeling heette deze uitvoering in Nederland overigens officieel 'Caractère': is op de typeaanduiding op de dakbogen en specifieke vloermatten na voor de rest volledig identiek aan de Côte D'Azur. In Frankrijk heette hij dan weer Côté Sud, met een iets minder complete standaarduitrusting (geen verwarmde en inklapbare spiegels, geen cruise control, geen automatische airco).

vectrafan zei:
Ik heb een OPC horloge :D En OPC handschoenen :) Opel Mok, pennen, bal en nog meer leuke gein van Opel.:cool:

Leuk om te weten dat ik niet de enige ben die niet aan dergelijke verleidingen kan weerstaan :)
 
Escher, ik moet me vaak beheersen om niet te vaak de Opel collection.com te bezoeken. Ze hebben ook al een leuke Handdoek en paraplu in de aanbieding ;) Ik heb al een Opel Paraplu maar de OPC paraplu heeft ook nog blauwe ledjes dus jammie ;)
 
vectrafan zei:
Escher, ik moet me vaak beheersen om niet te vaak de Opel collection.com te bezoeken. Ze hebben ook al een leuke Handdoek en paraplu in de aanbieding ;) Ik heb al een Opel Paraplu maar de OPC paraplu heeft ook nog blauwe ledjes dus jammie ;)

Heel herkenbaar! Qua paraplu's hou ik het voorlopig bij mijn Griffoendor-paraplu die ik uit Harry Potter World in Londen heb meegesleurd, dat vinden sommige vrienden al erg genoeg :D
 
Terug
Bovenaan