Ik vind het nieuwe model ook mooier dan het oude; vooral de achterkant oogt m.i. dikker. Ook het feit dat de bumpers in koetswerkkleur zijn uitgevoerd, draagt daar aan bij. Het interieur is idd niet meer verkrijgbaar in een lichte kleur en ook het two-tone dashboard was er niet meer bij. Het was bij aankoop ook een teleurstelling; auto was net gefacelift en we hadden bewust gewacht om het nieuwe model te kopen. Zoals je zegt, vooruitgang voor het exterieur, terwijl het interieur er iets op achteruit ging. Je kan niet alles hebben... De verkoper wilde ons overigens eerst een nog donkerder bruin interieur verkopen, maar dat leek ons toch wat te somber.
Idd gelukkig dat jij minder problemen hebt met je Musa. De vorige keer dat de airco stuk ging zat er een gigantisch gat in de compressor, dat was een zoals je zegt een aderlating. Ik durf er nog niet luidop over nadenken, maar zoals je zegt, zou het best kunnen dat er opnieuw ergens een lek zit. Net voor de airco er helemaal de brui aan gaf en we hem hebben afgezet, klonk er een zacht sissend geluid. Heb nog niet gevoeld aan de bekleding van de passagierskant, zal dat vandaag eens doen. Zit daar een deel van de aircoleiding?
De versnellingsbak was naar het schijnt af-fabriek al gebrekkig. Vraag me niet wat het precieze probleem was, maar sinds de reparatie (bijna twee jaar geleden) is de schakelervaring merkbaar beter en wordt 'ie er ook niet slechter op.