Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gewoon Dirk zei:Allereerst gefeliciteerd met de aankoop! Ik ben wel heel benieuwd wat het geworden is... Ergens heb ik het vermoeden dat het een Smart is geworden, vraag me niet waarom... Misschien omdat deze toch net wat eigenzinniger is met zijn motor achterin.
Engineer2 zei:Gewoon Dirk zei:Allereerst gefeliciteerd met de aankoop! Ik ben wel heel benieuwd wat het geworden is... Ergens heb ik het vermoeden dat het een Smart is geworden, vraag me niet waarom... Misschien omdat deze toch net wat eigenzinniger is met zijn motor achterin.
Die eigenzinnigheid doet hem ook de das om... geen zin in risico op reparaties van veel geld, zelfs al doe ik veel zelf.
Moderator
Huh? Dat geloof ik niet. Heb je een foto van het dash?zonder recirculatie op de kachel (nog nooit gezien)
Barri zei:Huh? Dat geloof ik niet. Heb je een foto van het dash?zonder recirculatie op de kachel (nog nooit gezien)
Sjon77 zei:Voor een dunne pakking bestaan er vellen, kun je zelf een pakking op maat knippen: zou er voor een dikkere uitlaatpakking ook niet zoiets bestaan? Weet ik eigenlijk niet, maar ik denk zomaar dat je niet de enigste op deze planeet bent met een oude auto waar niet meer de juiste uitlaatpakking voor te koop is.
Gewoon Dirk zei:Ha, dat roetspoor op die flexibele slang op de foto... alsof een deel in de schaduw hangt en een deel niet!
Wel weer een klus die goed zelf te doen is.
Zo'n casettedek uit elkaar halen lijkt me nog best spannend, het is toch allemaal klein, kwetsbaar priegelspul. En het moet nadien ook weer goed in elkaar gezet worden...
Barri zei:Huh!!! Dat heb ik echt nog nooit gezien. Wat apart!
Ik zie ook een zakkende pookhoes, ik had er een tywrap omheen gedaan. Niet te strak, want dan trekt de hoes als je 'm in z'n vijf zet.
Barri zei:Ik reed pas een stukje mee in zo'n E, een combi, ook een diesel, met ruim 5 ton op de teller, en kan me jouw gevoel helemaal voorstellen!
Pietzoveel zei:Voorschermen zijn eenvoudig via internet te bestellen voor niet te veel geld.....
FH218374 zei:Apart dat bij de Mercedes de type-aanduiding verkeerd zit. E220 hoort links en cdi rechts op kofferklep.
uwbuurman zei:Waarom gelijk de hele snuit spuiten, nu is het ook niks zeg je. Dus ik zou zeggen: twee nieuwe spatbordjes, even door een spuiter ex btw laten spuiten en zelf monteren. Dan is er vast wat op af te dingen, maar is het ontegenzeggelijk veel beter dan nu. Kost je max 500, heb je wel weer een frissere Benz, zonder gaten.