Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
adinsx zei:Edit: Als je het er over hebt, wat komt er net heerlijk dakloos aanrijden op deze herfst-lentedag?
![]()
uwbuurman zei:Hahaha, cool. En maar jammeren over blaadjes en zo, maar ondertussen lekker genieten :T
Gebouwd in Italië door mensen die echt wel weten wat ze dedenElco zei:die in mijn hoofd vaak vooral een oude auto is en waarvan ik vaak denk dat-ie minder goed is dan hij daadwerkelijk is.
406C zei:Gebouwd in Italië door mensen die echt wel weten wat ze dedenwinking smiley
Er werd inderdaad in frankrijk nog wel iets gedaan aan die auto maar veel was het niet (de exacte scope split heb ik niet voor ogen). En Peugeot zou eigenlijk enthousiast moeten zijn over het werk van de Italianen, die auto's zitten echt beter in elkaar. De 406 coupé roest niet waar de frans gebouwde 406'en, hoewel niet ernstig, dat wel doen. Vziw is dat bij de 306 ook zo.Elco zei:Ik heb altijd begrepen dat-ie daar half gebouwd is en in Frankrijk is afgebouwd. De 406 Coupé was de eerste volledig daar gebouwde Peugeot. En of Peugeot nu zo heel enthousiast was over de kwaliteit die de Italianen leverden...406C zei:Gebouwd in Italië door mensen die echt wel weten wat ze dedenwinking smiley
Sanoma zei:Zo'n 306 valt wel extra op als de rest van de auto's zo grijs en grauw is. Zelfs de leuke auto's uit het groepje zijn gewoon saai door de kleur, maar dat kan ook aan het weer liggen![]()
Volgens mij hadden ze dat af fabriek ook wel enigszins. Het is natuurlijk ook een flink stuk plastic wat onder een net iets andere hoek staat dan de stalen motorkap.Elco zei:al is er wel enig kleurverschil. Vanuit sommige hoeken zie je dat eigenlijk niet, vanuit andere hoeken - en vooral van boven - is het vrij fors.
406c zei:Volgens mij hadden ze dat af fabriek ook wel enigszins. Het is natuurlijk ook een flink stuk plastic wat onder een net iets andere hoek staat dan de stalen motorkap.
Ibud zei:Vind ze overigens wel matig rijden. Heb 1x in een 2.2 gereden maar voelde nogal zompig en vaag in rijgedrag en bediening. Was een handbak en ook dat ging niet echt lekker soepel en direct. Heb je die ervaring ook of trof ik een matig exemplaar?
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Wat een geweldig mooie 407 coupe! Veel mensen stoorde zich aan de overhang voor, maar ik vind dat juist een mooie designfeature op dit model.
speedtouch zei:Klopt, maar het lijkt me zo moeilijk met parkeren en inschatten, want je hebt een geweldige 'neus' voor je.
Mechanix zei:Wauw, wat is die 407 opgeknapt! thumbs up Ziet er zo behoorlijk exclusief uit.
uwbuurman zei:En hoe die mensen denken die die longling, toingpjoing en andere gare rotbanden van 23 euro de set van 4x 18" kopen, ik weet het niet.
Escher zei:Goeie update, niet alleen op veiligheidsgebied, maar waarschijnlijk ook qua geluidsbeleving!