Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Elco zei:Ik heb al even een lijntje uitgegooid, heb drie deukjes die eruit moeten en 50 per deuk vind ik teveel van het goede. Toch moet deze auto helemaal strak zijn en daar heb ik wel een paar euro voor over.
En toch maar één van die lelijke dingen besteld. Eén, omdat ik 'm altijd zo defensief probeer neer te zetten dat er aan de andere kant van de auto niets staat. Ben benieuwd hoe zo'n unit me bevalt.
Moderator
Elco zei:Kan je ook als niet-actief CC-forummer daar terecht? Anders wil ik wel eens mee!
Pobresh zei:Parkeerdeuken zijn altijd kak. In principe is het zelfs een strafbaar als er geen schadeformulier word ingevuld. (je veroorzaakt schade bij een ander)
Mensen letten helaas niet op of de auto naast hun netjes behandeld word.
Ik hou zelf vaak nog mijn hand op t breedste punt van de deur zodat ik niks raak...
probleem met uitdeuken is dat je de dag of week erna wel weer een andere malloot tegenkomt die m er weer in slaat.
Elco zei:Ik heb alleen niet zoveel zin in 't laten weghalen van andermans onzorgvuldigheid. Dan bescherm ik me liever tegen de achterlijke mens. En wellicht wordt dit ooit ook een übervet tuningsymbool, net als de Car Bra![]()
Terence zei:Nou Elco, wanneer ben je weer in Amsterdam (dan laat ik m hier naartoe komen voor Golf en V50) of in regio Den Bosch?
Elco zei:Terence zei:Nou Elco, wanneer ben je weer in Amsterdam (dan laat ik m hier naartoe komen voor Golf en V50) of in regio Den Bosch?
Zeg 't maar. Misschien kunnen we 't eens combineren met een poetsbeurt bij Bob.
@ Nick, thanks!![]()
Elco zei:Ik zet 'm zo vaak mogelijk op dezelfde plek, waarnaast het vaak leeg is en op 'vreemde' parkeerplaatsen zet ik 'm zoveel mogelijk tegen de rand waar in ieder geval aan één kant geen andere auto naast kan staan.
Vandaag is mijn Door Defender binnengekomen n.a.v. Carkillers tip, zodat 'ie ook aan de 'andere' kant redelijk beschermd is. Lelijk en lullig, maar liever dit dan nog meer deukjes.
https://i2.photobucket.com/albums/y30/I-Racer/WP_20130316_zps08b66ab8.jpg
Overigens vind ik wat gebruiksplekjes ook niet zo erg, maar op deze strakke flanken valt zo'n naar deukje toch wel heel erg op. Liever niet nog één dus!
Elco zei:En voor die foto's vind ik de defenders de moeite wel waard. Nu, met die 800px-foto's lijkt alles rozengeur en maneschijn, maar straks met Full HD internet ga je toch schades zien![]()
Bhuddymahn zei:Elco zei:Terence zei:Nou Elco, wanneer ben je weer in Amsterdam (dan laat ik m hier naartoe komen voor Golf en V50) of in regio Den Bosch?
Zeg 't maar. Misschien kunnen we 't eens combineren met een poetsbeurt bij Bob.
@ Nick, thanks!![]()
Mag ik ook langskomen? Heb nog een lelijke in de kofferklep.![]()