Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Om Barri zijn topic niet helemaal te vervuilen.Helaas niet, en de leverancier van de code kan me ook niet verder helpen. Als je het zou willen navragen, graag, want ik wil zo'n originele radio wel graag hebben!
Wel had ik last van klotsende bijgeluiden bij langzaam genomen bochten. Na enkele zaken te kunnen uitsluiten bleef als verdachte over... de spoiler! Dus heb ik aan beide zijden een gaatje geboord, et voilà. Er stroomde ruim een minuut lang water uit. Sindsdien geen gekke geluiden meer gehoord en ook de zwarte strepen op de achterklep, die na een regenbui verschenen, heb ik niet meer gezien.
Er lijken best diepe groeven in de schijven te zitten, voor mij een teken dat ze klaar zijn.Tja, wanneer zijn remmen nodig? Ze voldeden nog aan de gestelde eisen en ik merk geen enkel verschil tussen 'oud' en 'nieuw'. Ik vond het vooral geen gezicht meer.
Zelfs een Citybug (C1/107/Aygo) heeft dit. Het is nodig om genoeg wisseroppervlak te halen met een enkele wisser. Zonder voldoet het niet aan de wet, of moet er een dubbele wisser gebruikt worden.De achterkant van de 306 ziet er weer knap uit zo. Een eigenwijs ding, die einddemper, maar de aanhouder wint zo te zien!
Wat de A2 betreft: die ruitenwisserconstructie met zo'n dubbele arm lijkt me ook wel een beetje over-engineered, om eerlijk te zijn. En met alle gevolgen van dien, zo blijkt. Mooi dat 'ie nu weer werkt zoals bedoeld! Heb je trouwens een idee of er gegronde reden voor die ingewikkelde constructie is?
Sterker nog, zelfs de supergoedkoop gemaakte Dacia Spring heeft er eentje. Bij Audi was het doel simpel: gewichtsbesparing. Eén wisser gebruiken scheelt materiaal en daarmee gewicht, zelfs als de enkele wisser een dubbele arm heeft.Zelfs een Citybug (C1/107/Aygo) heeft dit. Het is nodig om genoeg wisseroppervlak te halen met een enkele wisser. Zonder voldoet het niet aan de wet, of moet er een dubbele wisser gebruikt worden.
En terecht, het is een blijft een zeer mooie auto.de 306 gaat vaker mee