Einde in de huidige vorm, nieuwe start in de nieuwe vorm

Wel even de koplampen behandelen, daar gaat hij enorm van opknappen. Verder is het zo te zien een net wagentje.

RAV4 zei:
Toch nog even een berichtje van ons, we hebben een nieuwe oude auto. Als tweede auto voor mijn betere helft die momenteel hard aan het werk is. De oudste is nu 18 en ook met zijn rijlessen bezig, handig om er een tweede auto bij te hebben.
Bewust hebben we een wat laag budget aangehouden en het is deze prachtige Yaris geworden, van het eerste type, made in Japan.

310005901_5394371664003535_4554453534174022506_n.jpg

Inmiddels 20 jaar oud, maar het 1.3 torretje rijdt prima!

Mooie kleur ook, staat em goed. Veel veilige kilometers gewenst.

Zo bij een eerste blik komen de koplampen bij mij dof over (lichtopbrengst is dan minder), verder lijkt de auto er netjes uit te zien.

RAV4 zei:
Toch nog even een berichtje van ons, we hebben een nieuwe oude auto. Als tweede auto voor mijn betere helft die momenteel hard aan het werk is. De oudste is nu 18 en ook met zijn rijlessen bezig, handig om er een tweede auto bij te hebben.
Bewust hebben we een wat laag budget aangehouden en het is deze prachtige Yaris geworden, van het eerste type, made in Japan.

310005901_5394371664003535_4554453534174022506_n.jpg

Inmiddels 20 jaar oud, maar het 1.3 torretje rijdt prima!

Probleemloze auto! Veel plezier ermee Joost

RAV4 zei:
De oudste is nu 18

Is de jongedame alweer 18? :eek: Time flies..

Dank voor de reacties! Deze foto was bij de proefrit, bij de aflevering zijn ze nog even flink onder handen genomen. Ze zien er nu een stuk beter uit.
De auto is gekocht bij een éénmansbedrijf, ex Toyota werkplaatschef en goede vriend van ons die zijn eigen nette werkplaats heeft.
Ik zou hem zó de RAV4 toevertrouwen, daar gaat regelmatig wat mis bij de Toyota garage en de garage doet er alles aan maximaal te cashen bij de leasemaatschappij. Helaas mag dat niet.

Hier nog een foto van het interieur.

311096510_5410391492401552_2425843999347840877_n.jpg

Zo, ben er ook weer eens. Ik ben hier een hele tijd niet geweest, omdat het zo verschrikkelijk druk is op het werk. We lijden ontzettend onder personeelsgebrek. Op mijn terrein (data-analyse en datamanagement) zijn geen mensen te vinden. Ik doe nu werk voor drie. Ben net twee weken naar Texel geweest om uit te blazen, want het werd veel te veel. Nou en uitblazen kun je daar zeker! Wat een enorme stilte en rust daar! Prachtig. Het zal in de zomer wel anders zijn als ik de uitgestrekte parkeerplaatsen van de standen zie, die nu zo'n beetje leeg waren. Ook sloten de horecabedrijven één voor één zo vlak voor de winter. We waren net op tijd.

Allemaal fijne Kerstdagen, vorige week nog heerlijk geschaatst hier in de polder.
Op naar 2023 met extra veel dronefoto's.....

319036466_839493697283784_3859985299642790482_n.jpg

Goedemorgen beste mensen!

Zij die vereerd zijn geweest met een stukje in ons Magnum Opus, Vierkante Wielen, zijn niet verrast, en zij die mij volgen via feestboek ook niet. Aan anderen die zich ook actief gemengd hebben in de blogcontest, wellicht na Vierkante Wielen, ook zij zijn van harte welkom op een gepland uitje bij het DAF Museum in Eindhoven. Details: stuur PB, en ik voeg je toe aan de datumprikker die uitstaat.

Greetings!

Dutch

Na bijna een jaar Dutch Finnatic 2 hier maar daar zit toch echt dezelfde mensch van vlees en bloed achter als bij Dutch Finnatic-zonder-1. Dankzij de herbouw van dit forum m'n oude account kwijtgeraakt, wellicht is dat anderen ook overkomen en dat zou (zou!) de reden kunnen zijn dat het hier iets minder druk is ;)

Hoe dan ook, op deze nulde kerstdag laat ik maar even weten dat ik nog steeds leef en wens ik een ieder die dit leest fijne feestdagen en en goede gezondheid.

Met de groeten van

Dutch

Dutch the second, haha. Chaos met profielen en logins hier, maar er schijnt aan gewerkt te worden. Fijn je hier weer te treffen in elk geval. Mocht je zin en tijd hebben: geblogd wordt er niet meer hier, maar de eindejaarsquiz, fotowedstrijd en de wekelijkse occasionwedstrijd zijn plekken waar ik nog regelmatig kom.

Fijne dagen!

Wow, jullie zijn nog steeds actief hier. Heb inmiddels (Hoi Joost!:)) ook een Toyotaatje (Aygo, 2009) en daarnaast een Volvo 850 GLT uit 1991.

En ik verwacht VERHALEN van jullie!!! :love::love::love:

Actief, actief... het laatste jaar weer meer, daarvoor ook een stuk rustiger aan gedaan. Schrijven doe ik nog wel, met name voor de lokale Heemkundekring. Erg leuk. Qua auto belevenissen had ik alles wel zo'n beetje verteld in de blogs, de rest hou ik in het Mijn Auto topic bij. Leuk jou na zo lange tijd ook weer terug te zien hier! Rke kwam eerder deze maand ook ineens weer terug, leuk.

Terug
Bovenaan