Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
TYN zei:Misschien heb ik het gemist, maar een paar pagina's terug lees ik dat de turbo is overleden door 'verkeerd gebruik' (langdurig vol gas). Is dat nu opgelost dan?
Moderator
Dankje! Nog krap 4 maanden. Ik hoop dat wij hetzelfde weer hebben als jullieEenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@Barri
Zeker, had niet beter gekund! Dank je wel! Jij alvast heel veel voorpret gewenst!
Total Loss zei:De laatste uit de link is een nieuwe auto. Doe je daar de BPM overheen kom je op 40k uit. Kan je er net zo goed ook gewoon 1 hier nieuw in NL voor bestellen.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:02-06-2017 17:03
@kristian
Ik ben er absoluut niet op uitgekeken. Daarom, als ik wat nieuws doe, wordt het weer een Giulietta. Ook zal ik zoveel mogelijk modificaties overzetten.
Nogmaals, het is op dit moment echt nog niet concreet! Duurt absoluut nog een tijd. Maar dat ik sneller uitgekeken ben op een auto dan een gemiddeld persoon klopt. Maar een Giulietta an sich bevalt mij prima.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:08-06-2017 13:06
Auto is wellicht volgende week verkocht. Heb een nieuw monstertje op het oog. Even zien of alles doorgaan gaat vinden.