Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BraboPower zei:Geen dank! Een QV rijden was heel anders dan ik gewend was (paar keer diesels of een minder sportieve benzine motor gereden). De automaat vond ik niet echt een straf, maar een handbak geeft mij voorkeur bij een sportieve auto. Ik moest elke dag naar Haarlem dus het was natuurlijk geen straf om van Brabant naar Haarlem te reizen. Het is best grappig dat mensen niet verwachten dat je in een snelle Giulietta rijdt.
Ik zal thuis kijken voor een foto! Het was wel een veilige kleur hoor, deze rode kleur vind ik persoonlijk fantastisch op een Giulietta.
Nico GTR zei:Jeetjemina! Das wel erg en een iets "normalere" set Brembo HC in 330mm? Of Brembo MAX? Als je graag gaatjes erin wilt.Wat ik overigens wel snap.
Nico GTR zei:Ik dacht grote kans dat HC wel in voorraad zijn vandaar.Over 15.000 km kunnen de Xtra Line eronder.
Zadelsnuiver zei:Mooie schijven! Ik weet niet wat het is maar ik vind geperforeerde schijven gewoon echt serieus vet staan altijd, zeker icm een hele dikke rode remklauw.
Bofkont zei:Het gaat dus juist wel om het vermogen.
https://www.rdw.nl/sites/igk/Paginas/Aanpassen-motorvermogen-brommer,-motor,-trike-of-quad.aspx?path=Portal/IGK/Motor
RDW zei:Als u het motorvermogen wijzigt van een brommer, motor, trike of quad met een Nederlands kenteken, dan moet u het RDW-kentekenregister en het kentekenbewijs ook laten aanpassen.
De wet zei:n. de motorcode of het motortype van motorvoertuigen;
o. het aantal cilinders van motorvoertuigen, met uitzondering van bromfietsen;
p. de cilinderinhoud van motorvoertuigen;
q. de brandstofsoort van motorvoertuigen;
r. het vermogen van motorfietsen, driewielige motorrijtuigen en bromfietsen, alsmede het vermogen van overige motorvoertuigen, indien deze meer dan 20% afwijkt van de in het kentekenregister geregistreerde oorspronkelijke waarde;
Zou een auto niet onder "overige motorvoertuigen" vallen?Gewoon Dirk zei:Bofkont zei:Het gaat dus juist wel om het vermogen.
https://www.rdw.nl/sites/igk/Paginas/Aanpassen-motorvermogen-brommer,-motor,-trike-of-quad.aspx?path=Portal/IGK/Motor
Ik had geen idee dat de Giulietta een quad is....
RDW zei:Als u het motorvermogen wijzigt van een brommer, motor, trike of quad met een Nederlands kenteken, dan moet u het RDW-kentekenregister en het kentekenbewijs ook laten aanpassen.
Naar mijn weten moet je bij een auto enkel de gegevens laten wijzigen wanneer het aantal cilinders, de cilinderinhoud of de soort brandstof wijzigt en dit blijkt ook uit een stukje wettekst wat ik hierover gevonden heb.
De wet zei:n. de motorcode of het motortype van motorvoertuigen;
r. het vermogen van motorfietsen, driewielige motorrijtuigen en bromfietsen, alsmede het vermogen van overige motorvoertuigen, indien deze meer dan 20% afwijkt van de in het kentekenregister geregistreerde oorspronkelijke waarde;
Bron: KLIK
Gewoon Dirk zei:De wet zei:n. de motorcode of het motortype van motorvoertuigen;