Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:@Tomolino
Ja, Rene en ik zijn nogal druk bezet wat betreft de weekenden, dus dat laat even op zich wachten. Ik ga samen met mijn vriendin naar onze trouwlocatie. We gaan daar volgend jaar trouwen en gaan er nu heen om zaken als de bakker, bloemen en al dat soort zaken ter plekke te regelen. Jammer dat jij jouw trip heb moeten annuleren. Kun je niet met de 147?
Ik ben zelf ook heel benieuwd naar de updates. Kan niet wachten, maar ga eerst nog op vakantie naar Spanje (wat een luxe allemaal) en daarna zal dan het werk allemaal uitgevoerd gaan worden.
Barri zei:230 op de teller, wow!
Ik heb pas bij de dealer in een Giulietta gezeten, en hij staat nog steeds hoog op mijn lijstje. 1.4 170pk, TCT, panoramadak, goed kleurtje, halfleer of leer, trekhaak, dubbele pijpjes achter.![]()
Moderator
Barri zei:En je had bewust niet voor de 1750TBI gekozen toch?
Hier op m'n werk komen er een aantal terug, over een jaar bijv. twee interessante 1.4T TCT's, maar ook een hele dikke 1750TBI.
Wat doet zoiets bij normaal verbruik? 1.4T rond de 1:15 en de 1750TBI rond de 1:13 ofzo, of echt onzuiniger?
Wel gaaf hoe jij die 170pk versie tot het maximale aanpast, als ik dat zo lees is daar genoeg ruimte voor.
Moderator
der Magistrat zei:Ik heb in de 4C met de 1750TBI gereden. Goed, dat is wel een wat andere setting (en vermoedelijk ook afstemming) dan in de Giulietta, maar daar was het een erg indrukwekkend blok (voor mij). Ik geloof jouw, Eenvrijeusernaamiserbijnaniet, ervaringen best hoor, maar ik vind ze ook wel erg ver af staan van hoe ik het blok heb ervaren. Kortom, Barri, rijd er eens een stukje mee.
Moderator
Dank je wel! Het is ook best noodzakelijk, want de turbo draait op 1,7 bar wat echt op de rand is. De doorgang net onder de katalysator is slechts 44mm(!), dus een enorme restrictie waar heel veel warmte ontstaat. Een andere downpipe gaat een geweldig resultaat geven, met een veel sneller opspoelende turbo.Bofkont zei:Leuke plannen Thomas
We zullen begin juni weer een dagje poetsen, is alleen een berg meer werk als de veel kleinere 500 abarth
1 op 17 vind ik wel heel erg netjes, en dat te bedenken dat die van mijn kameraad niet beter wil doen dan 1 op 10/11, ook bij een heel erg rustige rijstijl.
Dealer heeft er al naar gekeken, kan ook niets vinden.
Bossinkje zei:Zit ik al die tijd hier in de buurt uit te kijken naar die dikke 500...
Gave bak die Alfa! !!
Moderator
Mei, neem ik aan?Eerst op 25 maart naar Zermatt
Barri zei:Goed bezig zeg!
Wat is een BMC luchtfilter precies voor iets?
Mei, neem ik aan?Eerst op 25 maart naar Zermatt
Die zwarte die ik pas spotte kwam ik waarschijnlijk hier vlak bij m'n werk weer tegen. 19" eronder en twee uitlaatpijpen met een heerlijk geluidje er uit!
Barri zei:Ik hoor het al, als er hier een Giulietta komt moet ik even jouw lijstje aflopen
Heb je eigenlijk dempers in je Raggazon, of alleen een middendemper?
Bofkont zei:Een standaard QV blijf je echt voor met deze setup, echt gaaf hoor![]()
The SLB zei:Nu word ik toch wel erg nieuwsgierig naar het eindresultaat. De 1.4 MA vond ik al lekkerder rijden dan de QV (waar de QV gewoon rijdt als een diesel met wat benzinegeluid).
Heb al eens gereden in de 1.4 met een dikke dubbele pijp naar Spa, via Duitsland, en dat gaf heel veel plezier. Ik weet niet op hoeveel vermogen die zat, voor de rest was die standaard geloof ik.
Nissan GT-R zei:Tof! Ik speel ook met die gedachte maar ik moet wel ff onderzoeken hoe ver omdat ik het voorlopig op de OEM velgen houd.
Paulus0013 zei:Sodeju! Dat is bijna letterlijk een rietje!
Is er een reden voor dat het zo klein is?