Eenvrijeusernaamiserbijnaniet - Alfa Romeo 4C & Maserati Grecale Trofeo & Range Rover Velar P400e & Jaguar XKR Convertible

Nico GTR zei:
Koolstofvezel....

Toch he Thomas heb je er een ontzettend gaaf monstertje van weten te maken, die velgen in combi met de rode kleur. Het is gewoonweg perfect! Nog steeds bescheiden maar zo ontzettend dik!

Net even voor de laatste keer uitgelaten. Blijft een unieke auto. Wat een monster. Zo snel, zo mooi, zo stijlvol. Maar, het kan natuurlijk altijd gaver ;)

- BMW i8
- Ford Focus RS
- Mazda 3 MPS

Ik heb het gevoel dat het een hot hatch kan zijn......maar tegelijkertijd ook weer niet.

2014_fiat_500_abarth_695_biposto_02-1002-1400x870.jpg

Maar is alles wat hierboven genoemd is dan geen 'stuiterbak' denk dat een Type R ook behoorlijk hard geveerd is net als die Fiat 500.
Ben wel benieuwd je houdt ons in spanning :)

Sir yes sir!

Mooi man. (tu)

Ben echt heel benieuwd wat er voor in de plaats komt. Succes!

Bijzondere wending, maar gefeliciteerd :-D

Ben erg benieuwd wat er voor in de plaats gaat komen!
edit: wat de schaduw al zegt dus :T

Als je hem zo ziet is het jammer dat ie weg is, maar ben dan toch benieuwd waarvoor je deze schoonheid hebt laten gaan!

Cultuurverschilletje. Ik heb via overschrijving betaald plus bankgarantie hier bij de dealer afgegeven. Iedereen is akkoord, maar de filiaalleider wil zelf ook zijn akkoord geven. Vertrouwt niet in het oordeel van zijn mensen. Alleen is de zak niet aanwezig. Komt vanmiddag keer aankakken. Ben woest geworden. En het zal wel laat worden.

Em we wachten nog steeds. Ondertussen zit ik al de hele dag bij de dealer. Maar hij komt, hij komt! Nu horen of die graag een auto wil verkopen.
Kan sowieso geen kant op, want heb betaald en geen auto, dus ga geen kant op.

JoostM zei:
Waarom zou hij hem niet willen verkopen? *-)

Je zou zo inderdaad haast denken dat de filiaalchef het ding helemaal niet kwijt wil... Er is al betaald en eenvrije-etcetera is ter plekke aanwezig om de auto nu direct mee te nemen, dus wat kan het probleem dan zijn? Vreemde gang van zaken.

Wat idioot gedoe weer, betaald=betaald meenemen dat ding want van oplichting kan geen sprake meer zijn richting de dealer toe gezien je hebt betaald!

Of hoe je iemand zijn aankoopfeestje professioneel kan verknallen, wat een "amateur" zeg die filiaalchef (td)

Barri zei:
Maar is de auto daar verder wel naar wens? Ook niet onbelangrijk.

Dat lijkt mij wel aangezien de auto al betaald is;)

Ben erg benieuwd wat het voor een bijzonder exemplaar het is..

Nou, hij was ongezien betaald. Vandaar mijn vraag. De eerste Giulietta TBI in Duitsland leek ook heel mooi, maar viel ter plaatse tegen.

De betaling kan wel gedaan zijn, maar voor de verkoper is ie pas betaald als het geld op zijn rekening staat. Eigenlijk best wel logisch, ook omdat ze met een buitenlander te maken hebben die meteen met de auto de grens over gaat. En als die buitenlander dan ook nog woest wordt dan kan ik mij wel voorstellen dat bij de verkopers ook de hakken in het zand gaan.

Ik denk dat een spoed overboeking beter was geweest, duurt binnen de EU hooguit een paar uur, had de koper in de tussentijd even een lekkere schnitzel kunnen eten op een Oostenrijks terras en had ie nu met de auto huiswaarts gereden.

R W D zei:
De betaling kan wel gedaan zijn, maar voor de verkoper is ie pas betaald als het geld op zijn rekening staat. Eigenlijk best wel logisch, ook omdat ze met een buitenlander te maken hebben die meteen met de auto de grens over gaat. En als die buitenlander dan ook nog woest wordt dan kan ik mij wel voorstellen dat bij de verkopers ook de hakken in het zand gaan.

Ik denk dat een spoed overboeking beter was geweest, duurt binnen de EU hooguit een paar uur, dan was alles nu waarschijnlijk allang klaar geweest.

Precies dit !

Hopen dat het alsnog goedkomt. (tu)

merk btw dat ik toch, mede door het aantal kilometers (ondertussen met de QV bijna 30.000km alweer gereden) dat ik steeds meer met een schuin oog aan het kijken ben naar een QV met TCT, of bijvoorbeeld het nieuwe Veloce model. Dat gaat waarschijnlijk niet meer dit jaar gebeuren, laat staan voor de zomer, maar toch ben ik wel benieuwd naar de meningen. Mijn vriendin (oeps, vrouw) vindt dit bijvoorbeeld een erg mooie: klik

Ik vraag me af of het de stap waard is, plus dat ik veel modificaties niet kan overzetten. Maar nogmaals, ik merk dat ik er steeds meer met een schuin oog naar begin te kijken.

Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:
En toch zou ik als ik nu moest beslissen voor de Giulietta gaan. Lijkt me toch net wat meer fun. Ik vraag me af of ik een gewone Giulia op dit moment niet te "gewoon" vindt. Tevens woon ik in de binnenstad, dus formaat is ook niet onbelangrijk. Maar goed, wellicht dat ik er over paar maanden anders naar kijk. Een Giulia Veloce is wel heel erg aan de prijs.

Ik volg dit topic met veel plezier, echter vraag ik mij af waarom mensen in spanning zitten welke auto het nou gaat worden. Blijkbaar wordt er niet veel gelezen hier, zie de bovenstaande quotes....Het lijkt mij dat het weer een Giulietta wordt in een mooie uitvoering!

Natuurlijk wordt het weer een Giulietta, daar twijfel ik niet over.

edit: zie er eentje op Autoscout die het wel eens kan zijn, in de hoofdstad! Ik denkt Thomas nu een rondje in de tuin van Schonbrunn aan het lopen is :D
De 1750 TBI is in Oostenrijk tweedehands best betaalbaar overigens! (tu)

Nico GTR zei:
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:
Dan ga je er vanuit dat er weer een Giulietta komt.... ;)

Jij leest ook niet goed Speedy. ;)

Ik laat mij niet zo snel misleiden! ;)De rode Giulietta doe je alleen weg als je een goede vervanger vindt! En gezien zijn topic houdt hij van alles wat italiaans is, dus sommige suggesties die hier gedaan worden lijken mij niet aan de orde(:P)

Terug
Bovenaan