Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nico GTR zei:Controleer je banden! Die kunnen goed verslijten van kromme remmen tot aan een hoogteslag aan toe.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Nico GTR zei:Controleer je banden! Die kunnen goed verslijten van kromme remmen tot aan een hoogteslag aan toe.
Geluid komt echter niet van de banden. Plus de banden zijn heel erg nieuw, dus dat lijkt me echt uitgesloten. Geluid is echt dat er iets aanloopt wat krom is, links voor de bestuurder. Dat resoneert. Tevens schudden de remmen ook op lage snelheid.
Nico GTR zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Nico GTR zei:Controleer je banden! Die kunnen goed verslijten van kromme remmen tot aan een hoogteslag aan toe.
Geluid komt echter niet van de banden. Plus de banden zijn heel erg nieuw, dus dat lijkt me echt uitgesloten. Geluid is echt dat er iets aanloopt wat krom is, links voor de bestuurder. Dat resoneert. Tevens schudden de remmen ook op lage snelheid.
Maar wel een zacht compound. Ik zou het echt controleren maar het is maar mijn 2 cents.![]()
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Nico GTR zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Nico GTR zei:Controleer je banden! Die kunnen goed verslijten van kromme remmen tot aan een hoogteslag aan toe.
Maar wel een zacht compound. Ik zou het echt controleren maar het is maar mijn 2 cents.![]()
Ik neem het mee, maar weet vrijwel zeker dat die niet het probleem is. Verschrikkelijk frustrerend. Aan de kant van de koppeling en bak is natuurlijk alles los geweest een maand geleden. Vermoed dat er iets niet correct is teruggeplaatst. Maar het probleem is gaandeweg ontstaan, niet direct na het vervangen van de koppeling en vliegwiel.
P. Klieder zei:Ik heb lang geleden bij mijn Fiat ook lang last gehad van trillende remmen. Dat heeft uiteindelijk gezorgd dat de lagers versnellingsbak/aandrijfassen de geest gaven. En dus de olie eruit en de boel stukgedraaid. Er gaat dan toch zijdelingse kracht op de lagers komen. In jouw geval zou dat duur kunnen worden. Bij mij kwam er een ruilbakje onder.
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Thanks Brent! Ik hoop het ook heel erg. Wil zondag graag tijdens Viva Italia de baan op, maar voordat ik die tickets koop wil ik er zeker van zijn dat het probleem is opgelost.
Brent® zei:Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Thanks Brent! Ik hoop het ook heel erg. Wil zondag graag tijdens Viva Italia de baan op, maar voordat ik die tickets koop wil ik er zeker van zijn dat het probleem is opgelost.
De tijd gaat me ook veel te snel, is dat zondag alweer. DAMN! Dan is de Italiaanse schone nog niet hier in huis helaas.Wie weet dat ik even met de MINI die kant op ga om even te kijken.
![]()