Jongens wat een reacties. Dat stukje waardering vind ik heel erg tof om te merken! Dank!
@Kristian
Dank! Ik begin er steeds meer van te genieten. Ik moest echt even wennen aan het formaat. Het is wel echt groot namelijk. Langzaam begint het steeds beter op mijn netvlies te vallen.
@Skeep
Alsjeblieft niet zeg

Dan is inderdaad het speciale er zo af. Ik stond gisteravond nog te tanken in het noorden van het land, komt er ineens een man met een Giulietta met dezelfde velgen, maar dan in 18 inch naast me staan. Hij gaf mij direct een compliment over mijn auto en gaf aan dat we bijna dezelfde velgen hadden. Toch snapte hij het niet, want die van mij leken volgens hem groter. Aangegeven dat dat klopte en dat deze in speciale oplages in Engeland werden gebouwd. Hij vond ze schitterend. Even wat gekletst en weer verder gereden. Gaaf dat soort liefhebbers onderweg.
@Brent
Thanks man! Zie onderstaand voor meer info over eventuele plannen.
@Damianw26
Nou, je moet je voorstellen dat ik al dagen in die hozende regen rij en deze foto's net na een rit Enschede - Den Haag waren gemaakt. Voordeel is echter dat je op Rosso Competizione niet veel ziet! De auto is op de foto namelijk heel erg smerig. De auto gaat 11 maart op de vermogensbank, dus dan gaan we het zien. Mijn vermoeden is ongeveer 300PK en 450NM koppel.
@Pausebreak
Ja, maar hij is echt vies op deze foto's. Kun je voorstellen hoe die er schoon uitziet

Er zit echt een hele witte waas van vuil/zout over de auto. Maar je ziet het door het Rosso Competizione veel minder dan op mijn vorige. Dat is wel heel erg fijn! Die sierstukken zijn inderdaad precies goed. Niet overdreven groot, maar net even wat meer cachet dan de standaard erwtenschieters. Ik heb de auto laten uitlijnen bij Euromaster Enschede. Dat kost via het internet 55 euro en ik vind ze daar toch wel erg goed hoor. Met 2 man bijna een uur bezig geweest. Camber voor en achter gedaan, plus horizontale uitlijning. Geen geld voor zoveel werk. En liefhebbers. Ze konden de auto heel erg waarderen. Veel complimenten gehad.
@British racing green
De nieuwe Giulia QV velgen zie je ook steeds meer verschijnen onder Giulietta's. Dat vind ik ook een erg mooie combinatie:
https://goo.gl/images/VoBS6F
Bedankt voor het compliment!
@Zadelsnuiver
Dat is wel een heel mooi compliment. Ik denk zeker dat dit 1 van de meest begeerlijke is, maar er zijn nog meer mooie versies hoor.

Bij Club Alfa Romeo rijden paar snoepjes rond.
Ik denk dat mijne nu voor een serie product net wat te bruut en te stug zou zijn. Maar, je merkt dat dit zo wel de auto is in de ultieme uitvoering. Dit onderstel is zo subliem, dat het eigenlijk dit met gemak aan kan.
@Verlichting2
Thanks! Hopelijk heb ik het inderdaad subtiel (wat ik belangrijk vind bij een Alfa) "dik" gemaakt. Je moet zien dat het wat speciaals is, zonder dat het schreeuwt.
@Barri
Thanks. En over dat exterieur: zie onderstaand. Ben benieuwd naar jouw mening!
@Gewoon Dirk
Thanks! De foto's zijn genomen in Scheveningen aan het zuiderstrandtheater. Daar zit een klant van mij. Gisteren van Enschede, via Spijkernisse en Den Haag naar Assen geweest. Lange dag, perfect om de nieuwe banden te proberen. En die zijn echt gruwelijk goed op droog. Niet zuinig trouwens

Op nat ook nog meer grip dan met de Vredestein winterbanden, dus ik ben helemaal in mijn nopjes.
We kunnen uiteraard eens wat afspreken. Ik moet alleen even zien omdat ik veel van huis ben geweest de afgelopen tijd. PM mij anders even, dan kunnen we wat afspreken. Ben ook erg benieuwd naar de Cadillac!
@JoostM
Grazie! Staat inderdaad goed op de foto
Tja, en die plannen die ik nog heb liggen betreffen het volledige originele Sport Bumper accessoires pakket voor de Giulietta, wat standaard werd geleverd op de Launch Edition. Dit eventueel met een carbon diffuser, maar ik denk dat ik helemaal egaal zwart het mooiste vind:
Dan krijg ik dus ook die ribbel diffuser. Twijfel alleen nog een beetje. Dus doen, of niet?