A
Anoniem
Guest
Zoals de titel zegt, een van mijn speakers (rechtsachter) maakt opeens een enorm hard fluitend geluid. Dit gebeurde toen ik rustig naar mijn werk aan het rijden was, dus ik schrok me helemaal kapot. Het lijkt net of er een fluitketel in mijn rechter achterdeur zit, maar wel een fluitketel die drie keer zo hard fluit..
Het fluitende geluid stopt soms en dan gaat het over in bonken.
Tijdens het fluitende geluid kan ik gewoon muziek luisteren (ookal heeft dat geen zin), maar als hij over gaat in het bonken, klinken al mijn speakers zacht en dof en komt er bijna geen geluid meer uit.
Het gaat om een Kia Picanto uit 2011. Ik ben verder alles behalve een auto kenner, dus ik heb echt geen idee. Ik denk dat het aan die speaker of ergens in het elektrische circuit zit ofzo.
Heeft iemand hier ervaring mee of een idee waar het aan kan liggen?
Alvast bedankt!
Het fluitende geluid stopt soms en dan gaat het over in bonken.
Tijdens het fluitende geluid kan ik gewoon muziek luisteren (ookal heeft dat geen zin), maar als hij over gaat in het bonken, klinken al mijn speakers zacht en dof en komt er bijna geen geluid meer uit.
Het gaat om een Kia Picanto uit 2011. Ik ben verder alles behalve een auto kenner, dus ik heb echt geen idee. Ik denk dat het aan die speaker of ergens in het elektrische circuit zit ofzo.
Heeft iemand hier ervaring mee of een idee waar het aan kan liggen?
Alvast bedankt!