A
Anoniem
Guest
Hallo allemaal.
Omdat ik over een paar maanden een nieuwe tweedehands wagen wil gaan kopen, ben ik op zoek naar wat tips en tricks om erachter te komen welke auto aansluit bij mijn wensen.
Mijn wensen zijn eigenlijk best simpel. Namelijk: geen opties.
Geen stuurbekrachtiging
Geen electrische ramen
gewoon niks elektronisch
Geen boordcomputer
Geen airco (Ik kan toch niet de enige zijn die behoefte heeft aan een simpele wagen zonder piepjes of dingen die kapot kunnen??)
Misschien toch 2 dingen wel: Radio en een trekhaak (voor een paardentrailer)
Ik rij nu met een dacia logan. Een stomme auto, maar op gas. En het is geen ramp als ik iets beschadig aan het interieur of de lak. Een werkauto dus, maar met een te lichte motor. Ik heb pas een maand rondgereden met een Defender. Dat was heel leuk, maar die drinkt wel heel veel.
Mag ik met mijn toekomstige wagen over 15 jaar ook nog rondrijden? (emissie gewijs)
Liefst op LPG. Of gaat dat eruit?
Denkrichting modellen:
Toyota hilux (kan ik niet betalen)
Mitsubishi L200
Isuzu
Lada Niva
UAZ
Graag hulp! Alvast bedankt
Omdat ik over een paar maanden een nieuwe tweedehands wagen wil gaan kopen, ben ik op zoek naar wat tips en tricks om erachter te komen welke auto aansluit bij mijn wensen.
Mijn wensen zijn eigenlijk best simpel. Namelijk: geen opties.
Geen stuurbekrachtiging
Geen electrische ramen
gewoon niks elektronisch
Geen boordcomputer
Geen airco (Ik kan toch niet de enige zijn die behoefte heeft aan een simpele wagen zonder piepjes of dingen die kapot kunnen??)
Misschien toch 2 dingen wel: Radio en een trekhaak (voor een paardentrailer)
Ik rij nu met een dacia logan. Een stomme auto, maar op gas. En het is geen ramp als ik iets beschadig aan het interieur of de lak. Een werkauto dus, maar met een te lichte motor. Ik heb pas een maand rondgereden met een Defender. Dat was heel leuk, maar die drinkt wel heel veel.
Mag ik met mijn toekomstige wagen over 15 jaar ook nog rondrijden? (emissie gewijs)
Liefst op LPG. Of gaat dat eruit?
Denkrichting modellen:
Toyota hilux (kan ik niet betalen)
Mitsubishi L200
Isuzu
Lada Niva
UAZ
Graag hulp! Alvast bedankt