ge van der Aar
Net ingestapt
hallo ik ben in het bezit van een Renault Scenic 1.5 dci automaat bj 2017 met nu 60.000km
heb de auto gekocht met 43.000 km in aug.2019 bij Renault dealer
nu had ik nog nooit een automaat gereden maar om medische reden nu overgestapt naar automaat.
spoeling was dun maar toch een hele mooie gevonden.
tijdens het rijden van 2 naar 3e versnelling wel een trillend gevoel en als je 100km reed ging de toerenteller een beetje op en meer
tussen de1500 en 2000 toeren.
ook hoorde je een zoemend geluid
ik zelf dacht dat dit normaal was voor deze auto ,tot ik bij een collega kwam voor onderhoud en aangaf dat dit niet normaal is
ik schrok me rot auto net een maand uit de garantie
terug naar mijn dealer waar de auto vandaan kwam en die heeft mij te kennen gegeven dat ik niet meer mocht rijden met de auto.
wat zou ik nu kunnen verwacht: probleem versnelling bak ,of iets anders EN de kosten
mijn vraag heeft iemand zo iets wel eens mee gemaakt?
Groeten Gerard
heb de auto gekocht met 43.000 km in aug.2019 bij Renault dealer
nu had ik nog nooit een automaat gereden maar om medische reden nu overgestapt naar automaat.
spoeling was dun maar toch een hele mooie gevonden.
tijdens het rijden van 2 naar 3e versnelling wel een trillend gevoel en als je 100km reed ging de toerenteller een beetje op en meer
tussen de1500 en 2000 toeren.
ook hoorde je een zoemend geluid
ik zelf dacht dat dit normaal was voor deze auto ,tot ik bij een collega kwam voor onderhoud en aangaf dat dit niet normaal is
ik schrok me rot auto net een maand uit de garantie
terug naar mijn dealer waar de auto vandaan kwam en die heeft mij te kennen gegeven dat ik niet meer mocht rijden met de auto.
wat zou ik nu kunnen verwacht: probleem versnelling bak ,of iets anders EN de kosten
mijn vraag heeft iemand zo iets wel eens mee gemaakt?
Groeten Gerard