Dwarse dakdragers Audi A4 B9

Reyner

Wegverkenner
Midden augustus gaan we een dagje of tien met de wagen naar het Garda meer, met mijn dochter van acht en ons zoontje van dan 2,5 maand (vorige maandag geboren).

Mijn Audi A4 B9 gaat dan zeker gaan ruimte over hebben, dus heb ik besloten een dakkoffer te lenen van iemand.

Ik moet nu alleen dwarse dakdragers kopen (via 2dehands of marktplaats), en ik heb me laten vertellen dat alle dwarse dakdragers voor geïntegreerde dakrails passen. Klopt dit? Of zijn er zaken waar ik op moet letten om te kunnen weten of ze matchen met mijn wagen?

Alvast bedankt!

Ik denk dat dat niet klopt. Ik heb originele dakdragers bij mijn Insignia, die ook een geïntegreerde dakrails heeft. De dakdragers zijn maar beperkt over breedte in te stellen. Ik denk niet dat ik ze bijvoorbeeld op de Mini van mijn vrouw ga krijgen. Ook de vorm van de bevestiging komt niet overeen.
Is er niet iemand die ze gebruikt aan bied specifiek voor je auto?

EVV zei:
Ik denk dat dat niet klopt. Ik heb originele dakdragers bij mijn Insignia, die ook een geïntegreerde dakrails heeft. De dakdragers zijn maar beperkt over breedte in te stellen. Ik denk niet dat ik ze bijvoorbeeld op de Mini van mijn vrouw ga krijgen. Ook de vorm van de bevestiging komt niet overeen.
Is er niet iemand die ze gebruikt aan bied specifiek voor je auto?

Ja maar zoals je al kan raden zijn de specifieke Audi dakrails een pak duurder o_O

Terug
Bovenaan