DS automobiles N°7

2CV Lover

Wegverkenner
De nieuwe N°7

D74-LNA-1.jpg

D74-LNA-3.jpg

Mooie foto’s, maar is dit de opvolger van de DS7? Iets meer info zou wel leuk zijn. ;)
Enkele maanden na de onthulling van de DS N°8 is het voor DS Automobiles tijd om de ontwikkeling van haar toekomstige SUV af te ronden. Deze zal logischerwijs de naam N°7 krijgen.

Na een carrière van acht jaar bereikt de DS7 die we vandaag kennen binnenkort de pensioengerechtigde leeftijd. Vandaag tonen we je de eerste beelden van zijn opvolger, met dank aan een van onze zeer enthousiaste lezers!

Wat motoren betreft, zal de DS N°7 niet beperkt blijven tot 100% elektrisch, in tegenstelling tot wat momenteel wordt aangeboden op de N°8: MHEV- en PHEV-blokken zullen daarom zeer waarschijnlijk ook beschikbaar zijn, zoals de toekomstige Lancia Gamma, die hetzelfde platform gebruikt als zijn Franse neven.

Ook de productielocatie wordt gedeeld: het hele gezin komt van de productielijn van de Italiaanse fabriek in Melfi!

Bron:

Zou zeggen, handel naar je lijfspreuk "If you can dream it, do it" ;)

Of open de link lenouvelautomobilisme.fr en feast your eyes.
Hoewel, er staat vrijwel niets

https://lenouvelautomobiliste.fr/actualites/scoop-le-futur-ds-n7-est-de-sortie/
Dank voor je ‘vriendelijke’ reactie. Wie hier al een tijdje meeloopt weet dat het een soort van ongeschreven regel is als je een topic opent over een nieuw model, scoop of Concept car dat je zowel foto’s als tekst, maar vooral ook een bron plaatst. ;)

Dank voor je 'vriendelijke' reactie. Wie hier al een tijdje meeloopt weet dat het een soort van geschreven regel is als je een topic geopend over een nieuw model, primeur van Concept car dat je zowel foto's als tekst, maar vooral ook een bron plaatst.;)
Het is mijn eerste topic ooit. Al die ongeschreven regels ken ik niet. Maar dank voor de tips.

Bronvermelding is ook wel gewoon common sense, en weglaten kan tot plagiaat en beeldrechtschendingen leiden die de plaatser en AW problemen kunnen geven. Sowieso een voorwaarde voor 'fair use' van andermans intellectueel en creatief eigendom. Helaas lappen ook een aantal die hier al een tijdje rondlopen die (on)geschreven regels regelmatig aan hun laars.

Dus @Jay DoubleYou heel goed dat je hier nog eens de aandacht op vestigt!

Bronvermelding is ook wel gewoon common sense, en weglaten kan tot plagiaat en beeldrechtschendingen leiden die de plaatser en AW problemen kunnen geven. Sowieso een voorwaarde voor 'fair use' van andermans intellectueel en creatief eigendom. Helaas lappen ook een aantal die hier al een tijdje rondlopen die (on)geschreven regels regelmatig aan hun laars.
Dat bedoel ik. ;)(y)

Dus @Jay DoubleYou heel goed dat je hier nog eens de aandacht op vestigt!
Allemaal correct en goed bedoelt maar het is wel een downer voor het enthousiasme hier.

Allemaal correct en goed bedoelt maar het is wel een downer voor het enthousiasme hier.
Gewoon even ook een linkje naar je bron copy-pasten als je toch al van die site aan het copy-pasten bent? Dat moet je toch even uitleggen, hoe dat ene kleine stapje extra dan ineens een 'downer' is.
Dat lijkt mij heel zwaar overdreven.

Nogmaals @2CV Lover - geen idee waarom die nuancering eerder verwijderd is - dat is niet persoonlijk bedoeld, zo'n beeldmerkje mee overnemen komt al een heel eind in de goede richting. Hoewel dat watermerk in de foto natuurlijk wel ook een teken aan de wand is, kennelijk wordt er zo vaak klakkeloos gekopieerd zonder bronvermelding dat ze zelf maar de sitenaam in de foto geïntegreerd opnemen.

Gewoon even ook een linkje naar je bron copy-pasten als je toch al van die site aan het copy-pasten bent? Dat moet je toch even uitleggen, hoe dat ene kleine stapje extra dan ineens een 'downer' is.
Dat lijkt mij heel zwaar overdreven.
Een linkje kopiëren en plakken is inderdaad correct maar na een opmerking en een PB van Jay DoubleYou leek mij een extra juridische uiteenzetting wel wat veel van het goede.

Om het ook maar eens over de auto te hebben:
Die lijkt een 3e zijruit te krijgen, ziet er daardoor nauwelijks korter uit dan de N°8.
De voorzijde zouden de wagens ook delen (cf. 3008 en 5008) en pas vanaf de B-stijl zouden de wagens afwijkend zijn.

Dat voorzijdes min of meer gelijk zijn kan/zal de herkenbaarheid van een klein merk als DS alleen maar helpen.

Het onderscheidende vermogen t.o.v. de DS*8 begint vanaf de B-stijl.
Fastback vs SUV
Lijkt me onzin. Een SUV is hoger dan een fastback. De voorkant kan op elkaar lijken, maar dat die volledig gedeeld wordt, is onmogelijk.

Terug
Bovenaan