Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Enkele maanden na de onthulling van de DS N°8 is het voor DS Automobiles tijd om de ontwikkeling van haar toekomstige SUV af te ronden. Deze zal logischerwijs de naam N°7 krijgen.Mooie foto’s, maar is dit de opvolger van de DS7? Iets meer info zou wel leuk zijn.![]()
Mooie foto’s, maar is dit de opvolger van de DS7? Iets meer info zou wel leuk zijn.![]()
Dank voor je ‘vriendelijke’ reactie. Wie hier al een tijdje meeloopt weet dat het een soort van ongeschreven regel is als je een topic opent over een nieuw model, scoop of Concept car dat je zowel foto’s als tekst, maar vooral ook een bron plaatst.Zou zeggen, handel naar je lijfspreuk "If you can dream it, do it"
Of open de link lenouvelautomobilisme.fr en feast your eyes.
Hoewel, er staat vrijwel niets
https://lenouvelautomobiliste.fr/actualites/scoop-le-futur-ds-n7-est-de-sortie/
Het is mijn eerste topic ooit. Al die ongeschreven regels ken ik niet. Maar dank voor de tips.Dank voor je 'vriendelijke' reactie. Wie hier al een tijdje meeloopt weet dat het een soort van geschreven regel is als je een topic geopend over een nieuw model, primeur van Concept car dat je zowel foto's als tekst, maar vooral ook een bron plaatst.![]()
Snap ik. Kijk ook je PB even.Het is mijn eerste topic ooit. Al die ongeschreven regels ken ik niet. Maar dank voor de tips.
Dat bedoel ik.Bronvermelding is ook wel gewoon common sense, en weglaten kan tot plagiaat en beeldrechtschendingen leiden die de plaatser en AW problemen kunnen geven. Sowieso een voorwaarde voor 'fair use' van andermans intellectueel en creatief eigendom. Helaas lappen ook een aantal die hier al een tijdje rondlopen die (on)geschreven regels regelmatig aan hun laars.
Allemaal correct en goed bedoelt maar het is wel een downer voor het enthousiasme hier.Bronvermelding is ook wel gewoon common sense, en weglaten kan tot plagiaat en beeldrechtschendingen leiden die de plaatser en AW problemen kunnen geven. Sowieso een voorwaarde voor 'fair use' van andermans intellectueel en creatief eigendom. Helaas lappen ook een aantal die hier al een tijdje rondlopen die (on)geschreven regels regelmatig aan hun laars.
Dus @Jay DoubleYou heel goed dat je hier nog eens de aandacht op vestigt!
Als ik een dergelijk topic plaats komt vaak precies dezelfde reactie, dus het is aan onszelf hoe gezellig we het maken vanaf nu.Allemaal correct en goed bedoelt maar het is wel een downer voor het enthousiasme hier.
Gewoon even ook een linkje naar je bron copy-pasten als je toch al van die site aan het copy-pasten bent? Dat moet je toch even uitleggen, hoe dat ene kleine stapje extra dan ineens een 'downer' is.Allemaal correct en goed bedoelt maar het is wel een downer voor het enthousiasme hier.
Een linkje kopiëren en plakken is inderdaad correct maar na een opmerking en een PB van Jay DoubleYou leek mij een extra juridische uiteenzetting wel wat veel van het goede.Gewoon even ook een linkje naar je bron copy-pasten als je toch al van die site aan het copy-pasten bent? Dat moet je toch even uitleggen, hoe dat ene kleine stapje extra dan ineens een 'downer' is.
Dat lijkt mij heel zwaar overdreven.
Wat probeer je eigenlijk te zeggen? Dat het jammer is dat een DS N7 stijlelementen van een N8 overneemt? En dat die daardoor minder onderscheidend is?Dan gaat het onderscheidende vermogen van de N8 dus door het putje.
Dan gaat het onderscheidende vermogen van de N8 dus door het putje.
Lijkt me onzin. Een SUV is hoger dan een fastback. De voorkant kan op elkaar lijken, maar dat die volledig gedeeld wordt, is onmogelijk.Dat voorzijdes min of meer gelijk zijn kan/zal de herkenbaarheid van een klein merk als DS alleen maar helpen.
Het onderscheidende vermogen t.o.v. de DS*8 begint vanaf de B-stijl.
Fastback vs SUV
Dat is eigen aan scoops: op basis van spyshots proberen te gissen hoe een toekomstig model er uit ziet.Op basis van een niet-officieel computertekeningetje....