Dit topic mag verwijderd worden, dank u.

Ik wilde dit simpel doen door de draadjes van knipperlichten te verdubbelen en ook op de richtingaanwijzers aan te sluiten. Maar dan knipperen alle lampjes v/d auto o_O , trail & error. Dat kan wel anders, moet er een relais tussen. Dat gaan we niet doen, ook met de redenen die jij zonet aangaf. Ze gaan nu alleen aan, zodra ik verlichting aan zit.
De remmerij moet nog afgesteld worden en er komen nog rode reflectoren op chassisbalk achter de wielen. Eigenlijk moet ik ook iets vinden waardoor de motortrailer ver'Vespa'd wordt.

Alarmlichten aanzetten tijdens achteruitrijden geeft ook weer een klein beetje extra licht.
Je zou nog kunnen overwegen om bij de achterlichten een paar breedtelichten te monteren.

Wat is er mis met 93 rijden? Je mag 90 met een lichte aanhanger tenslotte. Op de snelweg achter een vlotte vrachtwagen hangen, mooi toch? Je bent op reis, niet op de vlucht.

@ BillytheKid, wat een verrekt leuk Pandaatje heb je, prachtige kleur ook.
Als ik je nog eens zie rijden krijg je van mij een (y)

Prachtig apparaat die Buick (y)

Opvallend dat gewicht van die huuraanhanger, je zou verwachten dat zo'n verhuurbedrijf dat gewoon op orde heeft. Zelf wel alles goed geregeld voor je bedrijfje? Eurovergunning? Verzekering?

Best dakloos ;) :
Billythekid zei:
Deze dubbelasser is teruggekeurd naar 750kg (witte plaat dus) en er mag slechts 300kg geladen worden. Aangezien de Panda 800kg geremd mag trekken, moest ik deze wel nemen. De enkelassers zijn namelijk niet geremd. Boedelbak heeft dat wel, maar Pak'n'bak is financieel wat aantrekkelijker vanwege mijn werk ;) .
Dus zaakjes prima voor elkaar en politie kan mij niks maken, alles is volgens de regels. Dat het idd vreemd lijkt, daarom plaats ik de foto's ook.

Oef, gevalletje "kin net". Maar inderdaad, mazzel dat het "alleen" bij de dop is gebleven. Netjes opgelost ook. (y)

BillytheKid zei:
Best dakloos ;) :
Billythekid zei:
Deze dubbelasser is teruggekeurd naar 750kg (witte plaat dus) en er mag slechts 300kg geladen worden. Aangezien de Panda 800kg geremd mag trekken, moest ik deze wel nemen. De enkelassers zijn namelijk niet geremd. Boedelbak heeft dat wel, maar Pak'n'bak is financieel wat aantrekkelijker vanwege mijn werk ;) .
Dus zaakjes prima voor elkaar en politie kan mij niks maken, alles is volgens de regels. Dat het idd vreemd lijkt, daarom plaats ik de foto's ook.

Hij had het dan ook over je motorversleepbedrijfje. Vwb huifkar, het mag misschien maar bij een beetje wind bijv gaat die kar vertellen wat je auto gaat doen.

Betaald vervoer voor derden met een voertuig met een laadvermogen van 500 kg of meer vereist een NIWO vergunning. Die is niet zo even geregeld en zonder kan een behoorlijk gezeur opleveren.

BillytheKid zei:
Deze week moest ik ook een motor vervoeren, heb een bescheiden bedrijfje opgezet om motoren/brommers/snor te vervoeren tot max 450kg ivm dragen motortrailer.

En nu zal menigeen denken, levensgevaarlijk enzo. Valt reuze mee, gewoon aan de regeltjes houden, zorgen dat motor met 4 spanbanden goed vast zit (niet te vast, want motor moet nog kunnen inveren) en het allerbelangrijkste GEEN haast willen hebben. Ik heb mijn tijd ervoor genomen en heb lekker relaxed gereden, dan is het gewoon leuk om ermee te rijden. Kreeg af en toe verbaasde gezichten onderweg, die snel veranderden in toelachen (y) .

Hehehe, geinig. Maar daar is dan dus serieus vraag naar?

2 weken terug is mijn Panda geschampt door een vrachtwagen die moest keren, terwijl mijne gewoon (al 6uren) geparkeerd stond. De chauffeur vroeg nog aan zijn collega of het kon en deze vond van wel en ik schreeuwde nog van niet, te laat. De trailer had (gelukkig) alleen de lpgdop eraf gereden. Paar mm meer en het was een enkeltje naar de sloop geweest, want 50 vs 0,7ton............

Vraag is natuurlijk hoe is de vrachtwagen eraan toe? :D

Grappige auto's die Fiat Panda's van vroeger, zoiets lijkt mij eigenlijk wel leuk om eens in te rijden voor de lol :D

BillytheKid zei:
Zou een moderator cq een admin dit topic willen sluiten en verwijderen? Dank u.

Waarom ? Ik vind het namelijk geweldig om je topic te volgen

Er zijn reviews te vinden over mijn auto's en eventueel facebook als je 'vrienden' bent :p .

BillytheKid zei:

Er zijn reviews te vinden over mijn auto's en eventueel facebook als je 'vrienden' bent :p .

Wat ontzettend jammer. Vond het een leuk topic om te volgen. Blijf de Panda's toch leuke wagens vinden.

Wat een vreemde foruminstelling dat een bericht na jaren nog gewijzigd kan worden. Nu is dit topic waardeloos.

Terug
Bovenaan