Dit topic mag verwijderd worden, dank u.

Leuk dat je/jullie zo fanatiek bezig bent met de Panda's! Persoonlijk zie ik niet zo veel meerwaarde in dagrijverlichting en een achteruitrijcamera, maar ik snap dat je daarmee wel je unieke Panda krijgt. Rijden jullie zo veel in de Panda's dat een lpg-tank rendabel is trouwens?
Een open dakje lijkt mij wel een erg leuke toevoeging! (y)

ik vind als je zoon panda rijd dat je lef hebt en gerespecteerd moet worden. veel mensen lache mensen in zoon panda uit maar dat zijn toch watjes.

zou zelf eens in zoon panda willen rijden, maar kan er geen tijd voor vinden:(.

blijft wel een stoere auto(net als een eend)

want ja:

met de fiat panda lach je iedereen uit.

https://www.youtube.com/watch?v=5kgFIv__S1s

maar ja wie harder kan lache:)

https://www.youtube.com/watch?v=nfSJMSmPhHw

Ik vind het leuk dat jij niet in een van die eenheidsworsten rijd. Panda, altijd leuk.

Ah wat leuk!! Lekker rijdt Selecta he? Ik heb zelf een Lancia Y10 Selectronic, echt een ideale uitvinding vind ik.

Leuke Panda's hebben jullie! Niet alle aanpassingen vind ik geslaagd, maar daar gaat het niet om, door jullie enthousiasme kan ik het wel waarderen :)

Leuke foto's ook!

Prachtig dit enthosiasme!

We zijn net erug van een vakantie uit italie, daar rijden er nog genoeg.
Vooral de 4x4 zag je daar veel, het mooie van sommige 4x4 was dat ze de tekst 4x4 gestanst hadden in de achterklep, mooi(y)

Blijven erg leuke auto's!

Snap alleen niet waarom je in een überzuinige Panda en gas installatie bouwt? Is dat voor de sport? of om echt centen te knijpen? De standaard baggage ruimte met de bank omhoog is net voldoende voor een gastank en het meest geniale aan het ontwerp van de Panda word, of liever gezegd KAN niet meer benut worden....de enorme laadruimte met de bank plat....

BillytheKid zei:
Even 2x heen en weer geweest naar Duitsland, 600km op de snelweg voor slechts €20,- :D . Verbruik 1op15,6 op gas :) . Jammer dat lpg 8c/l duurder is dan in NL. Benzine is wel ruim 10c/l goedkoper.

Dat zou mij serieus 100 liter benzine kosten! :eek:
Maar ja, dan kan ik wel m'n benen strekken. ;)

Erg leuk dat jullie dit zo doen !! De Panda is nog lang niet uitgestorven dus imo kan je die autootjes naar hartenlust personaliseren. Zelf heb ik ook nog altijd een idee om een Panda 4x4 wat leuker te maken... Maar voorlopig geen ruimte voor Panda's en panda-gesleutel... Ooit !

Dus dat Panda virus van je, kan ik maar al te goed begrijpen :D

- Quatrelle - zei:
Snap alleen niet waarom je in een überzuinige Panda en gas installatie bouwt? Is dat voor de sport? of om echt centen te knijpen? De standaard baggage ruimte met de bank omhoog is net voldoende voor een gastank en het meest geniale aan het ontwerp van de Panda word, of liever gezegd KAN niet meer benut worden....de enorme laadruimte met de bank plat....

Waarom zou hij het niet doen? Qua wegenbelasting kost het niet zo heel veel meer, omdat het een lichte auto is, hij bespaart heel veel kosten voor benzine en niet iedereen koopt een Panda omdat je bank makkelijk plat kunt leggen...

Meike zei:
Maar voorlopig geen ruimte voor Panda's en panda-gesleutel... Ooit !

Hoe kun je nou geen ruimte hebben voor een Panda? :eek:
Zet je kliko's wat dichter tegen elkaar, et voila! ;)

Gave auto's, BillytheKid. Herinnert me eraan dat ik inderdaad een grijze dertien-in-een-dozijn muis rij. Ik vind de groene kleur te gek.

De Panda word goed onderhouden zie ik wel, goed bezig.
Heb je zaterdag 12-9 wheeler dealers op Discovery nog gezien?
Toen hebben ze een Panda 4x4 aangepakt,
was leuk om na te kijken.
Anders kun je nog kijken op uitzending gemist.

Goed bezig met de Panda's.

LPG is inderdaad duurder in Duitsland dan hier in NL. Komt omdat de Duitsers vrijwel niet op LPG rijden, hooguit een enkeling in de grensstreek, die dan goedkoop in NL komt tanken.

Automaat is lekker rijden. Jammer dat de CVT niet de standaard is. Heerlijk schakelen als een zacht pakje boter. Ik heb zelf ooit een Volvo 340 met CVT gereden. Niet te vergelijken met de nieuwere CVT's, maar toch gewoon geweldig.

Veel plezier met je wagens (y)

Ik zie dit topic nu pas. Wat leuk zeg! Ik heb mijn Golf 2 te koop staan en wil volgend jaar zomer voor de hobby weer eventjes iets anders leuks en goedkoops. Ik zit toch wel naar een Panda te kijken. Pas stond er een leuke te koop met een roldakje (of twee glazen daken, weet ik niet meer zeker). Lijkt me een leuk autootje voor erbij! Dit topic inspireert me wel!

Altijd leuk om te lezen hoe iemand met zijn auto bezig is, maar ja, die zijn er hier wel meer :D.
Wij zijn ook niet onbekend met Panda's. We hebben een 1000 CL i.e. en een 169 Young gehad en nu hebben we een 312 Twinair turbo Trekking. Als het aan ons ligt is het zeker niet de laatste Panda.
Veel plezier met en van jullie Panda's gewenst!

Geweldig om te lezen hoe jullie er mee bezig zijn. Mijn opa had vroeger ook een zwarte Panda die heb ik wel eens een paar weken geleend toen ik tijdelijk zonder auto zit. Vond het een leuke karakterauto. En toen ik laatst op zoek was naar een wagen voor erbij heb ik deze serieus overwogen.

Leuk de panda's met name de zwarte panda met witte velgen staat heel goed, mooi dat het allemaal goed werkt op gas. Ook leuk die vespa, heb er zelf ook een sinds ik 16 ben, een heuse lx25 met 2takt motor. Helemaal overgespoten en een nieuw zadel erop, echt een heerlijk ding als het warm is.

Wat dat betreft is Kymco de Panda onder de scooters. Ik heb zelf een Agility, ook een erg fijn ding. Maar natuurlijk lang niet zo mooi als een Vespa.

Ik ben een leek op scooter gebeid maar de vespa is qua prijs gigantisch duurder dan de concurrentie. Een hele nieuwe vespa kost zo meer dan 2500 euro. Een sym orbit 4 takt vond ik ook niet verkeerd, veeeeeel sneller komende vanaf een 1.7 pk 2 takt vespa, en de hele buurt staat niet langer vol met blauwe rook wanneer je start met koude motor! :p Mijn vespa is van juli 2007, nu 10 jaar en 3500 km verder en er mankeert niks aan, heeft ook nooit wat aan gemankeerd dus niks mis mee qua ontwerp, behalve de uitstoot van de 2 takt dan.

Zou wel leuk zijn om alle wielen rood te maken.

Goed dat alle plekjes ook weer aangepakt worden, zo kan je het leven van een auto flink rekken.

Terug
Bovenaan