Ik kan natuurlijk niet achterblijven in dit topic... ik gebruik de ruimte onder de laadvloer in onze auto's maar minimaal. In tegenstelling tot de meesten hier, is bij ons de ruimte ook vrij minimaal. Geen van de auto's heeft dan ook een reservewiel onder de vloer.
Wat ligt er dan wel? De krik, paar touwen, gele hesjes en de sleutel voor de slotbouten. Dat is het wel een beetje. De rest van de spullen ligt gewoon in de kofferbak of ergens anders in de auto. Ik heb in twee auto's zo'n compressor en starthulp in één.
Bijzonder puntje in de Expedition is een vak / schot / plankje wat in de kofferbak ingebouwd is zoals op onderstaande (geleende) foto. Op zich een leuk idee, maar ik heb standaard een reiskennel voor de hond staan. Bovendien ligt er een rubberen mat in de kofferbak, dus ik kan er helemaal niet bij.
Even kijken wat anderen zoal meenemen...
Zit in de middenconsole
Gelukkig hebben wij geen luiers meer nodig. Baby doekjes hebben we nog wel, man man man wat zijn die handig. Daarmee kan je ook even snel vogelpoep weghalen. Voor de mensen die dan zeggen dat het de lak beschadigd: "Als het goed genoeg is voor mijn meisje, is het goed genoeg voor de auto."
Daarvoor heb ik altijd een zakmes.
Toilettas erbij en je kan overal blijven slapen!
Ik ben getrouwd en die tijd ligt dus achter mij.
Verder ligt het er gewoon aan wat ik ga doen. Heb ik de aanhanger mee, dan gaat er een doosje met spanbanden in de kofferbak. Gaan we op een roadtrip, neem ik wat gereedschap enzo mee.