Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
TYN zei:Wellicht kom je in de toekomst naar het mooie Litouwen, kunnen we een biertje doen.![]()
Genoeg plek ook hier, voor die dikke LaRo.
@PM zei:Zitten er geen andere systemen op die zekering? Sigarettenaansteker o.i.d.?
cirKel zei:Je zult wel een vrij zeldzame linksgestuurde Laro hebben op het Britse eiland?
British Racing Green zei:Je blijft echt wel bezig met zo'n Disco...
BritPart zei:The supplier has replied to the e-mail to say that the marks on the shocks look like normal wear and tear most likely caused by stone chipping from the road, and would not be covered by manufacturers warranty.
Nico GTR zei:Mmm, ik ga even navragen welk merk dempers wij ooit hebben gemonteerd op een Disco 3 met luchtvering die 35.000 km over onverhard ging rijden.
Die werden te heet en gingen na 10.000 al stuk.
Sketcher zei:Nico GTR zei:Mmm, ik ga even navragen welk merk dempers wij ooit hebben gemonteerd op een Disco 3 met luchtvering die 35.000 km over onverhard ging rijden.
Die werden te heet en gingen na 10.000 al stuk.
Ik gok terrafirma. Dat is de concurrent waar ik het over had.
Deze zijn beter maar heb hier ook over roest problemen gelezen.
Koni
Pjötr zei:Ah lekker bezig Sketcher! Ik miste je update's al een beetje! Tja dat met die schokbrekers, daar heb ik niet heel veel verstand van, maar lijkt me toch niet echt normaal!
Nog gefeliciteerd met Sketcher Junior!
Eenvrijeusernaamiserbijnaniet zei:Nog gefeliciteerd met de kleine! En succes met het oplossen van de dempers. Wellicht is een bepaalde coating nog een oplossing?
Nico GTR zei:Goed gegokt. Verder wel netjes afgehandeld. Klant kreeg zijn geld terug en de schokbrekers gingen terug voor onderzoek.
Nico GTR zei:Succes dermee.
Overigens las ik net heel droevig nieuws. Drew Bowler is overleden gisteren.gelukkig leeft zijn bedrijf voort.
Micha D. zei:Nice! Dat ziet er uit als een mooi systeem.
Nico GTR zei:Zeker netjes! Maar de live feed van Braad?![]()
Nico GTR zei:Ah tof!
Wat ik overigens wel vervelend vind aan drivetribe is dat ie pas publiek is als je 10 members hebt. Das lastig als je vrienden niet mee willen doen.
Sketcher zei:Nico GTR zei:Ah tof!
Wat ik overigens wel vervelend vind aan drivetribe is dat ie pas publiek is als je 10 members hebt. Das lastig als je vrienden niet mee willen doen.
Klopt, of als je geen vrienden hebtDat tof neem ik aan dat dat gaat over DriveTribe niet mijn koppakking anders snap ik die vrienden van je wel
![]()