DJ 5977026

Net ingestapt
Soms is het lastig om door de bomen het bos nog te zien, vandaar deze vraag.

Ik ben op zoek naar een betrouwbare en ruime SUV.
Aangezien ik zelf aan de lange kant ben en kinderen heb en voor hobbymatig gebruik een ruime auto zoek, heb ik de volgende eisen erbij:

- benzine
- automaat
- budget tot 20K
- bouwjaar vanaf 2015
- bij voorkeur een open dak / panoramadak
- mag een 7-zits zijn

Welke auto's zouden jullie kunnen aanbevelen in deze, wellicht helpt het mij iets verder in een keuze maken.

Bij voorbaat dank.

Een renault kadjar is een vergeten suv, wellicht biedt dat de mogelijkheid tot een goede deal. De 1.6 turbo is een fijn blok maar alleen met een handbak. Ik denk dat een facelift model met automaat een uitdaging wordt binnen jouw budget. Zie nu dat het facelift model ook wel wordt aangeboden onder je budget

Ps laat je deze keer wel weten wat het wordt?

Laatst bewerkt:
Er zijn goede suggesties gedaan.

De Renault Kadjar heeft vanaf de facelift de met Mercedes ontwikkelde 1.330 CC 4 cilinder motor, dit is een aanrader.
Kijk dan ook gelijk naar de Renault Grand Scenic dit is een mix van MPV/ SUV met deze motor.

Een goed alternatief voor de Renault Kadjar is de Nissan Qashqai ( delen veel techniek).
Ook een beetje vergeten auto is de Mitsubishi Eclipse Cross.

Laatst bewerkt:
Door je profiel afbeelding van een Japanse auto moet ik ineens aan de Suzuki SX4 S Cross denken. Ruim en vrij betaalbaar.

Is een stationwagen qua ruimte niet handiger? Denk aan bijvoorbeeld een Skoda Superb of Volvo V70. Die hebben meer bruikbare binnenruimte dan de meeste SUV's.

Er zijn goede suggesties gedaan.

De Renault Kadjar heeft vanaf de facelift de met Mercedes ontwikkelde 1.330 CC 4 cilinder motor, dit is een aanrader.
Kijk dan ook gelijk naar de Renault Grand Scenic dit is een mix van MPV/ SUV met deze motor.

Een goed alternatief voor de Renault Kadjar is de Nissan Qashqai ( delen veel techniek).
Ook een beetje vergeten auto is de Mitsubishi Eclipse Cross.
Wat ook nog kan bij Nissan is de X-Trail. Maatje groter dan de Quashqai.

Bijvoorbeeld dit exemplaar is amper ingereden:

Maar er is meer aanbod binnen je budget en ook met beperkte kilometerstanden (< 100.000km):

Terug
Bovenaan