Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
yepKlassiekerrijder zei:Er zijn veel oudere, dus je bedoelt de jongste?
Astrawez zei:Hier een heel wat oudere Omega B1 Caravan dan de huidige oudste.
Kenteken: HZ-BF-42
Datum eerste toelating: 06-06-1994
APK vervaldatum: 15-06-2016![]()
XBXG zei:
Klassiekerrijder zei:De jongste Giulia is een Nuova. Nou is het in de basis dezelfde auto (eigenlijk een facelift), maar misschien is van beide een oudste/jongste te vinden...
D' oh zei:Omdat er nog geen oudste Golf Country genoteerd staat:
Kenteken: DF-GD-05.
D.E.T: 09-10-1991.
...
Hier laat ik het even bij, sommige zijn natuurlijk niet heel 'serieus' maar dienen meer om te verbeteren voor andere forumleden.![]()
RobEU zei:Men zou zichzelf een hoop werk kunnen besparen door het bestaande overzicht te raadplegen alvorens het eigen archief door te spitten.
En ook correct gebruik van 'oudste' en 'nieuwste' zou wat meer duidelijkheid verschaffen.
Voor de auto's die nog niet compleet waren of daadwerkelijk een aanscherping vormen: leuk!![]()
929V6 zei:Toch bespaar je me in het bijhouden van de lijst het allermeeste werk door juist niet alleen uit eigen werk te putten (daar gaat het me helemaal niet om) maar voordat je post nog eens even te kijken of er nog mogelijkheden zijn om de desbetreffende modellen nog verder aan te scherpen.
RobEU zei:Men zou zichzelf een hoop werk kunnen besparen door het bestaande overzicht te raadplegen alvorens het eigen archief door te spitten.
En ook correct gebruik van 'oudste' en 'nieuwste' zou wat meer duidelijkheid verschaffen.
Voor de auto's die nog niet compleet waren of daadwerkelijk een aanscherping vormen: leuk!![]()