Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
XBXG zei:
Astrawez zei:Hier in Den Bosch rijdt ook nog een behoorlijk nieuwe Niva (ofwel Lada 4x4). Ik zal er eens een foto van maken als ik hem weer zie.
Ik heb ook een nieuwer kenteken gevonden: 05-HLJ-1 van 24-03-2012.
929V6 zei:[size=large]Regels[/size]
1. Alleen kentekens van nog bestaande auto's. Controleer dit bijvoorbeeld via https://publiek.vwe.nl
2. Alleen volledige kentekens
3. Niet alleen een linkje naar een advertentiesite plaatsen, maar ook merk+type+kenteken erbij noemen. De advertentie is na een week weer weg.
4. Niet alleen een foto plaatsen, maar ook merk+type+kenteken erbij noemen. De foto is soms na een maand weer weg.
5. Als je de eerste toelatingsdatum erbij noemt, hoef ik dat niet meer uit te zoeken. Wordt zeer gewaardeerd.
De actuele Hall of fame vind je [size=large]HIER.[/size]
Astrawez zei:Die heeft ook een flinke tijd in de showroom gestaan dan. Want het kenteken is in juli 1997 al uitgegeven (zie RF-VZ-30).![]()
Die ersten Modelle des E21 wurden noch ohne die schwarze Kunststoffblende zwischen den Heckleuchten ausgeliefert. Aufgrund von Kundenprotesten wegen der kargen Heck-Optik (beim Vorgänger war noch das Kennzeichen zwischen den Leuchten montiert) floss dann jedoch kurz nach Produktionsanlauf im August 1975 die geriffelte Heckblende in die Serie ein und verlieh dem Heck damit eine zeitgemäße Optik.
XBXG zei:Hier staan de spelregels.
929V6 zei:[size=large]Regels[/size]
1. Alleen kentekens van nog bestaande auto's. Controleer dit bijvoorbeeld via https://publiek.vwe.nl
2. Alleen volledige kentekens
3. Niet alleen een linkje naar een advertentiesite plaatsen, maar ook merk+type+kenteken erbij noemen. De advertentie is na een week weer weg.
4. Niet alleen een foto plaatsen, maar ook merk+type+kenteken erbij noemen. De foto is soms na een maand weer weg.
5. Als je de eerste toelatingsdatum erbij noemt, hoef ik dat niet meer uit te zoeken. Wordt zeer gewaardeerd.
De actuele Hall of fame vind je [size=large]HIER.[/size]
Tussendeoldtimers zei: