A
Anoniem
Guest
Dat weet ik, maar daarom is het handiger als er wat vollediger vermeld wordt welk model men bedoelt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eddy C zei:@astrawez: Ik weet nog een autobedrijf die een Rekord F Van in gebruik heeft (kenteken begint met BR). Misschien ooit iets voor jou.
Moderator
5-SGG-23motion&emotion zei:![]()
is dit de eerste peugeot 308 op de nederlandse bodem?
Astrawez zei:DD! Dat is wel een héle vroege dan idd. Zit tegen een letter-cijfer-letter combinatie aan!![]()
Maar die bestaan niet, uitgezonderd de Bestelversie.
Astrawez zei:Er staat zie ik bij de Combo's B "Combo A" in het overzicht. Maar de Combo A is natuurlijk de Combo met de Kadett neus.
929V6 zei:De Kadett Combo kwam pas in '86 op de markt, dus ik ben eigenlijk toch wel benieuwd naar die '85-er kentekens. Zijn dat niet gewoon Kadett Caravans op grijs kenteken?
Stefan-V6 zei:Ik zie ze ook nauwelijks, de Peugeot 2008 en Renault Captur, die korter op de markt zijn, zie ik nog vaker!
Tussendeoldtimers zei:Heb er trouwens nog een,
Merk: Opel
Model: Astra F/G
Kenteken: XB-GZ-82
Eerste toelating: 30-09-1998(15,0 jaar)
Is van een kameraad van mij, weet echter niet zeker of het een late F betreft of de laatste in nederland aanwezige G.
Astrawez zei:Wellicht de oudste Opel Rekord E1 Van (13-DB-40)
Datum eerste toelating: 08-03-1978
Datum aanvang laatste tenaamstelling: 24-01-2006
Datum eerste afgifte Nederland: 08-03-1978
Status kenteken: Geldig
De APK datum is nog onbekend. Ik heb de eigenaar gesproken. Hij wil zo snel mogelijk apk op de auto hebben, dus wellicht kan je hem vast toevoegen zodat hij niet vergeten wordt.
![]()
Wouter82 zei:Kandidaat oudste Mercedes-Benz E-klasse W211: 33-JS-TZ van 15-8-2002. Deze reed zojuist voorbij, de oudste op gaspedaal is de 65-JT-ZN van september 2002.
Stif zei:Wouw wat een leuke schuurvondst!
Heb je niet nog meer foto's voor bv in een ander topic?
Whitecat53b zei:De jongste VW Vento van Nederland?
TB-RN-40
Datum eerste toelating 16-03-1998(15,6 jaar)
Datum aanvang laatste tenaamstelling 30-12-2008(4,8 jaar)
Datum eerste afgifte Nederland 16-03-1998(15,6 jaar)
Status kenteken Geldig