Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wouter82 zei:Zojuist reed er een oude S40 voorbij: de NZ-ST-66 van 15-5-96. Volgens de lijst niet de oudste, maar dat exemplaar (NV-JD-78, 4-4-96) blijkt te zijn geëxporteerd. Dus toch wel de nieuwe oudste, want op gaspedaal.nl staan ook geen oudere![]()

929V6 zei:De voorlopige online spreadsheet, werkt het bij jullie misschien wel met de hyperlinks?
edit: even getest na te zijn uitgelogd, gaat prima!
Vanaf nu wordt de lijst dus bijgewerkt in de spreadsheet onder bovenstaande link!
XBXG zei:Mooi werk, Eelco.
Ik neem aan dat de link ook te zien zal zijn op de eerste pagina van dit topic?
apm zei:Ziet er goed uit. Wel een foutje ontdekt: bij de Aston Martin Lagonda staat het kenteken van een Alfa Giulietta 88-ZDL-8 (kwam me wat al te bekend voor).
N.Bosco zei:Wat 'n beauty.. Schitterend! Weer een update voor de lijst.
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/fiat/m704258292-fiat-tipo-1-4-1-eigenaar-sinds-1989-garagegestald-bj-1988.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
31-08-1988 TP-39-FL...
Charger zei:Kandidaat voor de oudste BMW 3 serie E21:BMW 320 van 19-01-1976:67-HS-67.
Klassiekerrijder zei:Een oudere Audi A3 8L: PN-JV-28 (de eerste dealerdemo's hadden PP-kentekens) van 3-9-'96
929V6 zei:[size=large]Regels[/size]
1. Alleen kentekens van nog bestaande auto's. Controleer dit bijvoorbeeld via https://publiek.vwe.nl
2. Alleen volledige kentekens
3. Niet alleen een linkje naar een advertentiesite plaatsen, maar ook merk+type+kenteken erbij noemen. De advertentie is na een week weer weg.
4. Niet alleen een foto plaatsen, maar ook merk+type+kenteken erbij noemen. De foto is soms na een maand weer weg.
5. Als je de eerste toelatingsdatum erbij noemt, hoef ik dat niet meer uit te zoeken. Wordt zeer gewaardeerd.
De actuele Hall of fame vind je [size=large]HIER.[/size]
Rob076 zei:Voor het gemak zet ik de link ook even op deze pagina. Best irritant zoeken zo, hoewel de lijst zelf goed werkt. Het heeft helaas wel aan charme moeten inboeten...
Rob076 zei:Je moet steeds naar de eerste pagina gaan, die post zoeken (was eerst door de omvang zeer gemakkelijk te vinden) en het online bestand openen. Zo'n 'live' lijst vond ik wat leuker/sprekender/toegankelijker, maar ik weet niet of dat opweegt tegen het gebruiksgemak voor jou. Jij steekt er namelijk veel werk in en als dit voor jou fijner werkt dan vind ik dat prima.
En suggesties? Persoonlijk vind ik die apk-kolom niet boeiend. Ik snap het nut ervan, maar voor mij heeft het nul meerwaarde.
Rob076 zei:Dat is sowieso niet de nieuwste E Kadett. De cabriolet is nog tot en met (ik meen) 1993 gebouwd.