Guest
Goede vondst zo een oude Senator.
Met dank aan D' oh een VW T3 op geel kenteken uit 1979: FK-98-ZH (15-11-1979)
Met dank aan D' oh een VW T3 op geel kenteken uit 1979: FK-98-ZH (15-11-1979)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Hier in het dorp staat de BL48YN (31-05-1985). Die kan als oudste genoteerd worden (hoewel ze er ongetwijfeld ouder zijn).Polo 2 Van
198?-1990
jongste: VP-91-RH (23-03-1992)

apm zei:Wat is precies de bedoeling in dit topic? Moet je er per se een foto bij leveren? Moet je de auto zelf gezien hebben? Of mag je het ook alleen baseren op gegevens van de RDW?
929V6 zei:apm zei:Wat is precies de bedoeling in dit topic? Moet je er per se een foto bij leveren? Moet je de auto zelf gezien hebben? Of mag je het ook alleen baseren op gegevens van de RDW?
Nee, je hoeft de auto niet zelf gezien te hebben en een foto is ook niet nodig (wél leuk natuurlijk). Enige vereiste is dat het kenteken nog geldig is en dat aannemelijk is dat de auto nog bestaat (wat bij een auto met een laatste APK in de jaren negentig vaak twijfelachtig is, tenzij een recente foto het tegendeel bewijst).
Eddy C zei:@929V6 Al een oplossing voor de te volle postregel?
Moderator
Aah!! Volgens mij kwam ik een iets oudere tegen, of eentje die minstens net zo oud is. Helaas ben ik het kenteken vergetenCorsa A
1982-1993
oudste: JP-27-NT (24-03-1983)
J. Mulder zei:Die Octavia hierboven is niet de oudste. Bij mij om de hoek staat een oudere in het donkergroen, namelijk de RX-HF-87 van 01-08-1997. Overigens is de SG-JF-97 al geëxporteerd.
929V6 zei:J. Mulder zei:Die Octavia hierboven is niet de oudste. Bij mij om de hoek staat een oudere in het donkergroen, namelijk de RX-HF-87 van 01-08-1997. Overigens is de SG-JF-97 al geëxporteerd.
De Octavia kwam al in 1996 op de markt, dus een oudere zou toch wel vindbaar moeten zijn lijkt me.
929V6 zei:
Rob076 zei:Ik bladerde door een oude AutoWeek en daar las ik de ontkrachting van een verhaal dat hier de ronde deed. Er werd gezegd dat de eerste Citroen ZX'en in Nederland op een ZX-kenteken staan. Dat is dus niet zo. Thans niet meer in leven, maar toch ter leering ende vermaeck...
![]()
Bijna twee maanden ouder dan de huidige recordhouder: 28-06-1991