Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
rzasa zei:(er zijn twijfels over de huidige oudste begrijp ik?)
Gaaf, dank je wel!Azure zei:@louisz
Toch uit nieuwsgierigheid nog even in het archief gesnuffeld en de door jou genoemde XT-59-BP boven water gehaald.
Getest in Autokampioen 1 van 1990, en in feite dus een echte BN’er..
Peter O zei:
929V6 zei:Raar geval want elke 2CV van na 1987 is via grijze import naar Nederland gehaald. Dus in 1990 kenteken aangevraagd en pas in 1992 voor het eerst tenaamgesteld, kan zoiets?
244 55 zei:De FK-87-BY staat op Mp te koop. Een D-kadett van 26 oktober 1979. In het overzicht staat een iets oudere, maar die heeft geen apk. Deze wel en het is een aparte uitvoering: 2 deurs (korte klep) 1.2N in de Luxus-uitvoering. Prachtig origineel ding!
Dit exemplaar kent de RDW niet meer, dus hij rijdt in elk geval niet meer in Nederland rond...afentoe zei:[url]https://farm2.staticflickr.com/1763/42681736014_871e76ef7b_c.jpg[/url]
De oudste 106 staat als gedemonteerd in de lijst. Dit is vast nog niet de alleroudste, maar het is op zijn minst een behoorlijk vroege die gezien de staat nog wel even mee lijkt te kunnen ook.
Eerste toelating: 02 januari 1992, vervaldatum apk 11 september 2018, kenteken DJ-NT-98
Wouter82 zei:Ik zie in het overzicht niet zo gauw waar een reguliere Sud bijhoort, maar dit zou een tamelijk vroege zijn, 1974:
Vermelding aantal eigenaren op de RDW site gaat niet verder terug dan 9 jaar (zie info-knopje), dus tussen 1995 en 2011 kan deze auto nog veel meer eigenaren gehad hebben.rzasa zei:Oudste 146.
27-07-1995
(op dit moment bij de 7e eigenaar)