A
Anoniem
Guest
Ik ben al een paar keer een nieuwe Landwind tegen gekomen , die zie ik nergens in de cijfers terug ???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
up! zei:Ongelooflijk, bijna alleen maar koekblikken in de top 10![]()
Daewoo-Chevrolet zei:3. Opel Corsa 1.867
4. Volkswagen Polo 1.748
7. Volkswagen up! 1.249

Arno zei:Vraag me af waarom die Ampera als meest verrassende binnenkomer wordt genoemd. Zo verrassend is dat in Nederland natuurlijk niet, zéker niet na al die weken uitstel van levering.
Clignoteur zei:Een heel redelijke verklaring voor een lage positie van de Punto kan zijn dat de levering van de nieuwe uitvoeringen nog niet goed op gang is. Per slot van rekening zijn dit niet de verkoopcijfers van maart, maar de registratiecijfers van wat er eerder is verkocht.
Daewoo-Chevrolet zei:Om onbegrijpelijke redenen is de C3 Picasso in Nederland geflopt, dus ik vrees het ergste voor dat laatste model.
Daewoo-Chevrolet zei:Ik denk dat BMW de plank flink heeft misgeslagen met het ontwerp van dat model.
Daewoo-Chevrolet zei:Ik zie de facelift en TwinAir de verkopen om eerlijk te zijn nog niet zo gauw rechttrekken. De Punto lijkt een beetje de verliezer uit de concurrentieslag in het B-segment tussen alle modellen met 14% bijtelling. Misschien ook omdat Fiat een zwakke positie heeft op de leasemarkt, waardoor modellen als de Polo, Ibiza en Fabia (die het segment samen met de Punto openden) minder ver wegzakken. Het is bovendien al één van de oudste modellen in zijn klasse en het model deed het voor de introductie van de MultiJet 85 al erg matig. Misschien heeft Fiat wel even boven haar stand geleefd en komt er nu weer een stabilisering. Het is voor Fiat te hopen dat de nieuwe Panda en 500L succesvol worden. Om onbegrijpelijke redenen is de C3 Picasso in Nederland geflopt, dus ik vrees het ergste voor dat laatste model. Fiat zou de Sedici wel wat meer in beeld mogen brengen, da's inmiddels een scherp geprijsd model (vergeleken met de SX4).
Centurion81 zei:Ik denk dat je argument over de positie van Fiat op de leasemarkt wel hout snijdt.
gearhead zei:Centurion81 zei:Ik denk dat je argument over de positie van Fiat op de leasemarkt wel hout snijdt.
Ofwel, een van de vele boten die Fiat toch weer weet te missen.
rickm zei:gearhead zei:Centurion81 zei:Ik denk dat je argument over de positie van Fiat op de leasemarkt wel hout snijdt.
Sneu hè, voor FIAT. Waarom stuur je geen mail naar Turijn en kondig jij je komst aan. Kun je wellicht de strategie aanscherpen. Saneren. Heidesessies houden. Je declareert toch gauw 500 Euro p/u.
gearhead zei:rickm zei:gearhead zei:Centurion81 zei:Ik denk dat je argument over de positie van Fiat op de leasemarkt wel hout snijdt.
Sneu hè, voor FIAT. Waarom stuur je geen mail naar Turijn en kondig jij je komst aan. Kun je wellicht de strategie aanscherpen. Saneren. Heidesessies houden. Je declareert toch gauw 500 Euro p/u.
Ik heb je laatst bijgepraat over mijn opleidingsniveau. Je zou dan toch moeten weten dat ik van bovenstaand geen enkel verstand heb. Derhalve is je hersenspinsel vleiend edoch zeer irrelevant.
rickm zei:Mag ik overigens de gelegenheid aangrijpen FIAT veel beterschap te wensen. De Panda en Uno (buiten Italië en Brazilië een onderschatte B segmenter) verdienen een beter lot. Wanneer komt de nieuwe Uno? Deze is al 7 jaar oud (en oogt - op de neus na - nog steeds fris)
Clignoteur zei:rickm zei:Mag ik overigens de gelegenheid aangrijpen FIAT veel beterschap te wensen. De Panda en Uno (buiten Italië en Brazilië een onderschatte B segmenter) verdienen een beter lot. Wanneer komt de nieuwe Uno? Deze is al 7 jaar oud (en oogt - op de neus na - nog steeds fris)
Uno al 7 jaar oud? Volgens mij inmiddels 29 jaar...
Moderator
Arno zei:Dat bestaande platform was voor de X-Type de doodsteek, Jag-rijders moesten geen Mondeo-afgeleide.
Wouter82 zei:Arno zei:Dat bestaande platform was voor de X-Type de doodsteek, Jag-rijders moesten geen Mondeo-afgeleide.
Deze auto moest vooral nieuwe klanten trekken volgens mij, maar die bleven liever bij hun vertrouwde Audi's en BMW's.
Wouter82 zei:Sowieso geldt voor je lijstje dat het voor verschillende modellen alleen voor de Nederlandse markt geldt, en dat er misschien wel degelijk geld is verdiend als je naar de totale verkoop kijkt.
Moderator
Arno zei:Welke van die modellen zijn buiten Nederland dan wél succesvol geweest?
R.W.D. zei:en verkoopt de A8 (8x) al helemaal voor geen meter t.o.v. de 7-serie (41x). Kunnen wij concluderen dat Audi "de plank heeft misgeslagen" met deze modellen ??![]()
Januari:
4 8.4% 1148 C Lexus Ct200h
7 5.8% 798 C BMW 1-serie
Februari:
6 6.1% 480 C Lexus Ct200h
7 5.0% 396 C Audi A3
10 3.8% 303 C BMW 1-serie
Maart:
10 4.0% 327 C Lexus Ct200h
11 4.0% 325 C BMW 1-serie