Dat had ik ook. We hebben wel vaker gezien dat soms iemand moeite heeft met een race die de anderen relatief makkelijk vinden, maar bij een andere race is het weer precies andersom.
Wat ik grappig vond tijdens mijn race, was dat alles de eerste 4 rondes goed ging, maar nadat ik de 1e plaats overnam en dus in schonere lucht kwam te rijden, dat ik vervolgens een paar keer naast de baan terecht kwam. Ik heb de race daarna nog een keer over gereden, om er een video van te kunnen maken. En in die race gebeurde vrijwel hetzelfde.
Met de Porsche op de High Speed Ring zit ik nu op een 1:03,433 (+5,33%) Ik wil nog gaan proberen om er 1 seconde vanaf te rijden, zodat ik zilver heb.
Met mijn eigen Hoegaarden Audi op de Red Bull Ring zit ik nu op 1:43,761 (+8,21%) 3 seconden naar zilver is heel veel.
Met de Honda Racing eMS op Spa zit ik nu op 2:41,053 (+10,03%) Om brons te halen moet ik 0,041 seconde vinden. Ik heb er nog 20 dagen voor.
Race 1: Met de Alfa op Tsukuba. Makkelijke, maar toch vermakelijke race.
Race 2: Met de RX-8 op Spa, makkelijk gewonnen, maar ik reed heel vaak naast de baan. Er bestaat geen video bewijs van deze race.
Race 3: Met de Taycan op Kyoto. Na lang te hebben na gedacht over welke auto ik wilde gebruiken, viel de keuze uiteindelijk op de Taycan. Ik heb de auto voorzien van een superlicht stickerpakket en heb de auto op een fors dieet gezet. Dit is een hele snelle auto, die geen moeite heeft met de concurrentie. Ik heb de video al eerder geplaatst. Gewoon eerste.
Race 4: Met de BAC Mono op Brand Hatch. Leuke race. zoals hierboven al vermeld; de eerste 4 rondes gingen perfect, nadat ik de koppositie pakte, begon ook het grasmaaien. Ik heb de race nog een 2e keer gereden om er een knappe video van te kunnen maken.
Race 5: Met de Peugeot LMP. Spolier alert Ook deze race won ik, maar de manier waarop verbaasde me wel. De Peugeot kan deze afstand rijden zonder een pitsstop. De regenbanden kunnen dat ook aan. Ik kon in de 5e ronde de leiding pakken. Wat mij verbaasde was dat de concurrentie in de resterende 5 rondes 3 keer naar de pits gingen. Daardoor liep ik in de 6e ronde van 8 seconde voorsprong naar 33 seconde voorsprong en eindigde ik de race met ruim 1 minuut voorsprong. Geen video van deze race, vanwege de lengte.
De dagelijkse voucher leverde 10.000cr. op en de 6-sterren voucher voor de 5 races leverde een Nissan VGT op die ik nog niet had.
Als laatste nog even over de video's op Youtube: Op dit moment staan er nog 40 video's in de wachtrij om gepubliceerd te worden. De 3 van vandaag moeten nog ingepland worden, maar de video die het verst in de wachtrij staat, komt op 7 november online. Sinds 23 maart 2024 heb ik nu 116 GT7 video's online gezet. In totaal staan er nu 233 video's op mijn kanaal.