Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt, ik ken nog maar 1 eigenaar van een R19, ik zal hem eens peilen.Mooi exemplaar gefeliciteerd. Jij nog belang bij een trekhaak voor een R19?
Mooie wagen, zeker een bijzondere kleur en uitvoering!Naar verwachting nog een week of 2 voordat de Laguna hier op de stoep staat. Tot die tijd moeten we het met de advertentiefoto's doen.
![]()
![]()
Degene met de R19 die ik ken, heeft al een trekhaak @michel1975.Mooi exemplaar gefeliciteerd. Jij nog belang bij een trekhaak voor een R19?
De titel is al aangepast, dat is een goed teken.is het nu deze week wachten op de Laguna
BPM berekening schrik ik wel van. Ik had al eens online gekeken voor een 2009 model en dat was € 709,-. Maar deze is uit 2013 en dan kom ik met online berekening uit op € 1893,-Gefeliciteerd! BPM zal niet veel meer zijn want hij is 12 jaar oud.
RDW €200 en de trekhaak en velgen kosten dan idd nog het meest.
Ben benieuwd hoe ie is en hoe de overdracht gaat.
Moderator
Dat is wel een klap meer geld dan ik had verwacht om eerlijk te zijn. Maar belangrijkste is natuurlijk dat de Coupé is gearriveerd!
Zou ik zeker doen. Scheelt je zo maar €1200En importeren met een taxatierapport?
Dat klinkt al beter, @michel1975 PM gestuurd.Zou ik zeker doen. Scheelt je zo maar €1200
Je hebt antwoord. Ik laat het altijd uitvoeren.Dat klinkt al beter, @michel1975 PM gestuurd.
Das altijd handig ;-)En eventueel een taxateur nemen die met je meedenkt....![]()
Oei, dat gaat me moeite kosten. Ik was van plan om vandaag eens lekker aan de slag te gaan...Dus nog niet poetsen voor de taxatie ;-)
Mooi dat ie er nu is in ieder geval, en dat de staat lijkt mee te vallen. Is het dak gewrapt of gespoten en hoort dat erbij, of ga je het ongedaan maken?
Mmmh je zou eens een taxateur in de buurt kunnen vragen om een eerlijk advies. De Mercedes zat inderdaad nog wat hoger in de boom qua dagwaarde.Ik ben erg benieuwd of het voordeliger kan met een BPM tegenbewijs. Eerlijk gezegd denk ik dat er niet heel veel voordeel te halen is.
BPM calculator Autoweek: € 1.949,-
Koerslijst methode: Volgens de ANWB koerslijst is de waarde van de Laguna bij inruil bij een autobedrijf € 6.250,-
Volgens de koerslijst methode zou ik dan 6.250/43.490 * 14.653,- = € 2.105,-
BPM tegenbewijs: met de circa € 200,- taxatiekosten erbij gerekend, zou de taxatiewaarde onder de € 5.000,- moeten uitkomen om een beetje voordeel te halen. Gezien de staat van de auto, denk ik niet dat dat realistisch is. Maar ik laat me graag overtuigen van het tegendeel.![]()
Eensch. En dat is uiteindelijk hetgeen dat telt. Ik vind het wel rustgevend. De hele week druk en dan in het weekend even poetsen. Even niets en lekker fysiek bezig zijn. Met een mooi eindresultaat.Poetsen, op kenteken en lekker rijden, geeft de hele dag een glimlach!
Een soort beige ipv witte Monaco GP uitvoering dus!Ik ben er van overtuigd dat het dak zo origineel is. net als de zwarte spiegelkappen en de gunmetal wielen. In het persbericht van de "facelift" zie je dat ook terug op de foto's. En ik denk dat ik het uiteindelijk ook allemaal zo ga laten. Ik ben toch echt wel een originaliteitfreak merk ik (weer).
Dat plaatje zit in de rechter deurstijl. En daar hoort het bij alle moderne Renaults te zitten.Blijft een mooie auto in dito samenstelling! En leuk, dat ontcijferen van het identificatieplaatje, wist ik niet. Waar zit het plaatje bij de Laguna? En is dat overal hetzelfde?