Guest
Ik heb een vraag over onze Dacia. Dit jaar hebben we hoge reparatiekosten gehad, omdat het nodige vervangen moest worden. De auto is uit 2009 en heeft 180000 km op de teller staan.
Tijdens een storm zijn er dakpannen op de auto gevallen, waarbij de schade hoger is dan de dagwaarde van de auto. Dus is de auto economisch total loss verklaard (puur cosmetische schade).
Nu is onze vraag in hoeverre het nog nuttig is de auto te laten repareren. Momenteel wordt de catalisator vervangen. De garage "kan" niet aangeven of we nog lang met de auto kunnen rijden. Zeg 250000 km. Is het rendabel is om nog volgende reparaties te laten doen of is het beter om naar een nieuwe auto uit te kijken?
Helaas levert Dacia geen lpg meer en ook geen 7 persoons. Met 4 kinderen hebben we toch echt een 7 persoons auto nodig.
Tijdens een storm zijn er dakpannen op de auto gevallen, waarbij de schade hoger is dan de dagwaarde van de auto. Dus is de auto economisch total loss verklaard (puur cosmetische schade).
Nu is onze vraag in hoeverre het nog nuttig is de auto te laten repareren. Momenteel wordt de catalisator vervangen. De garage "kan" niet aangeven of we nog lang met de auto kunnen rijden. Zeg 250000 km. Is het rendabel is om nog volgende reparaties te laten doen of is het beter om naar een nieuwe auto uit te kijken?
Helaas levert Dacia geen lpg meer en ook geen 7 persoons. Met 4 kinderen hebben we toch echt een 7 persoons auto nodig.