CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Dank je wel!

Ik zwijg vooralsnog als het bekende graf... of ieder ander object wat doodstil is ;)

Edit: oeps, Leonling vergeten. Traditie toch in ere houden he ;)
Niet m'n mooiste, maar bij gebrek aan beter...

leonling.jpg

CorZa zei:
Dank je wel!

Ik zwijg vooralsnog als het bekende graf... of ieder ander object wat doodstil is ;)

Edit: oeps, Leonling vergeten. Traditie toch in ere houden he ;)
Niet m'n mooiste, maar bij gebrek aan beter...

leonling.jpg

Djeezes, waar ga je die foto nog allemaal neerkwakken *-)

:p

@Nameless, heeey jij ook hier ;)

Bij gebrek aan beter fotomateriaal (binnenkort auto helemaal cleanen, polijsten e.d. en dan pas photoshoot) deze maar steeds gebruiken ;)

@BRG, je kent me te goed. Je zit heel warm ;)

Owja... hahaha. Ik heb geen geheimen blijkt ;)

Maar ondanks (lichte) twijfel toch de knoop langzaam maar zeker aant doorhakken... :)

Weet iemand heel toevallig waar je exact ALLE lampjes van een bepaalde auto (in dit geval de Leon natuurlijk) terug kunt vinden?

Dus de types van de stadslichten, instapverlichting, binnenverlichting, kentekenplaatverlichting, kofferbakverlichting enz.

Tot nu toe kom ik aan dit, maar echt heel eenduidig is het niet altijd en er wordt met verschillende types/aanduidingen gewerkt.

Stadslicht: 5W5/T10
Instapverlichting: Festoon 36/39mm
Binnenverlichting: 2x 501 wedges en Festoon 42mm
Kentekenplaatverlichting: 2x C5W
Kofferbakverlichting: Festoon 39mm

Iemand toevallig ergens een site/documentje waar ik alles kan vinden??? 8-)

Eerste (hele kleine) update komt er als het goed is morgen al aan... als voorproefje.

De tweede in de loop van volgende week ;)

Geen vakantie dit jaar dus :}

Eerste update:

Deze lampjes:
Leon-koplamp-halogeen.jpg

Leon-voor-halogeen.jpg

Die er naast xenon zo uitzagen:
Koplamp-haloxenon.jpg

Leon-voor-haloxenon.jpg

Vervangen door deze:
ledje-los.jpg

Dit is het verschil:
Leon-voor-halo-led.jpg

Met dit als eindresultaat:
koplamp-ledxenon.jpg

Leon-voor-ledxenon.jpg

Xenon lijkt op de foto's trouwens veel blauwer dan ze in werkelijkheid zijn...

Al met al een klein detail, maar stoorde me er al een tijdje aan ;)

Edit: typo...

Volgende update:

Ik zal voor deze maar iets minder foto's plaatsen, anders stroomt het wel heel vol hier ;)

Oud en nieuw naast elkaar:
kentekenverlichting-oudleds.jpg

(Voor de duidelijkheid: links oud, rechts nieuw :) )

Nieuw:
kentekenverlichting-leds.jpg

De kentekenplaatverlichting is hopelijk ook blauwer op de foto als in het echt? :}

Mooie updates, staat toch altijd (mits het wit is en niet blauw) weer lekker fris (tu)

Ja allebei... snap ook niet waarom ze zo blauw lijken... Komt waarschijnlijk door dat k*t cameraatje wat ik gebruikt heb. Normaal gezien pak ik de Canon EOS, maar nu even snel een Olympus cameraatje gepakt en die beschouwt wit als blauw :p

Edit: deze kleur komt meer overeen met de daadwerkelijke kleur :)

Gisteravond nieuwe update opgehaald in Belgenland... B)

Begint met een W... of een S... ;)
Hopelijk binnenkort het resultaat.

Gisteren een kleine photoshoot gedaan. Alvast een voorproefje:

Leon-LV.jpg

Leon-RAcu.jpg

Leon-front.jpg

Leon-LA.jpg

Leon-BW.jpg

Leon-Sportec-close-up.jpg

Waarschijnlijk laatste serie in deze gedaante...

Hahaha, nou je zit in ieder geval warm Peter... ik ga het nog niet helemaal prijsgeven want één en ander moet eerst succesvol afgerond zijn, maar dan komen er zeker weer foto's...

Owja, om de Sportecs (met een S...) te beschermen nog een fraaie 19mm dop gekocht:

velgdop19mm.jpg

Klein prul, maar wel leuk (en praktisch) voor 'de heb'...

Ik heb dezelfde leds in m'n Clubman. Staat goed (tu). Die Sportecs blijven toch van een ongekende schoonheid, nog wat omlaag en ze komen nog beter uit!

Plaatste jij niet ooit foto's waaruit blijkt dat de wagen nu al bijna over de grond sleept bij het uitrijden van je garage?

Ikke??? *kijkt heel onschuldig nu*

Als ik er recht uit rij raakt de onderlip, maar... deze vering is stugger zonder minder comfortabel te zijn, dus veert ook minder ver in, dus.... euh, komt het geloofwaardig over??? ;)

Wie mooi wilt zijn... :}

Ja, had geen zin om in de 70 pagina's van dit topic het juiste plaatje te zoeken, maar herinnerde mij nog iets in die zin ...

Alvast 2 kiekjes van de nieuwste aankoop:

De (tweedehands) Weitec schroefset:
Schroefsetlos.jpg

En nu nog iemand beweren dat Weitec niet van KW is ;) :
Schroefsetcloseup.jpg

Daar ga ik vanuit... We beginnen er over een uurtje aan dus als alles meezit (fingers crossed) dan rijden we over en uur of 5 lager...

De set zit eronder en net de eerste foto's even snel gemaakt:

Leon-laag0.jpg

Leon-laag1.jpg

Leon-laag2.jpg

Leon-laag3.jpg

Leon-laag4.jpg

De set kan nog veel lager, want hij staat bijna op volledig naar boven, maar ik raak nou al dus blijft lekker zo staan ;)

Poe, da's laag. Geen gevolgen voor de rug?

Oveirgens niet mijn kopje thee, zo'n Leon :p

Dank allen :)

Voor mij is dit de verlaging en de stand die hij altijd al nodig had. Toont zoveel anders nu. En hij is niet eens heel veel gezakt. Een mm of 50 denk ik...

Davidoff zei:
Poe, da's laag. Geen gevolgen voor de rug?

Oveirgens niet mijn kopje thee, zo'n Leon :p

Wat de rug betreft: nog geen idee. Daar kom ik vanzelf achter. Ik heb de originel dempers en veren nog ;)

Wat is wel je cup of thea dan als ik zo vrij mag zijn?

Dank allen voor de positieve reacties. Dan valt de haat jegens tjoening op AW toch nog mee ;)

tjoening wordt voornamelijk 'gehaat' op AW als het plastic-fantastic-tuning is. Tupperware-upgrades zeg maar..

Maar 't staat 'm goed hoor! errug mooi zo!

Hoeveel lager kun je nog, zonder dat de carterplug een groef in het asfalt achterlaat?

Ik kan in theorie nog een cm of 8 a 9 zakken (voordeel van een schroefset) voordat ie daadwerkelijk op straat ligt, maar... gisteren raakte ik het straatje achter ons huis al met de onderkant van de auto, dus hij blijft lekker zo staan ;)
Dat straatje was ook het grootste dilemma of ik het wel of niet zou doen, maar ben toch blij dat ik het gedaan heb. Heb net een brief naar de gemeente gestuurd of ze het verzakte straatje (door bouwverkeerd e.d.) willen repareren. De buitenkanten van het straatje liggen zeker 10 a 12 cm lager dan het hart en dat is best substantieel te noemen...

Maar voor de looks en mezelf staat ie prima zo...

Nope. De Leon slaapt lekker binnen ;)

Zij het met wat moeite, slalommen en stapvoets rijden aan de rand van de weg... :)

Terug
Bovenaan