CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Maar misschien kan een Scenic RX4 iets voor je betekenen ?

Seat_leon_widebody06.jpg

seat-altea-6.jpg

Als je iets stoers en aparts met hoge instap en niet al te duur moet zijn:
of01_0005207088.jpg

https://www.autoweek.nl/occasiondata.php?oid=5207088&sprid=128888279&cache=no

OF wat dacht je van deze Daihatsu Materia:
of01_0003947701.jpg

https://www.autoweek.nl/occasiondata.php?oid=3947701&sprid=128888279&cache=no

Qua Pk's is het natuurlijk een hele grote achteruitgang.
Maar je hebt er wel iets leuks mee voor de deur staan!

Ja, alleen heb ik dat nu ook. Nouja, in de garage dan ;)

Die Scenic is niks BRG. Sorry, maar dat is niet mijn stijl. Dat gaat ook wel erg naar huisje, boompje, burgelijkheid...

De Dodge en Daihatsjoe... De Dodge is net zo geraffineerd als een stoeptegel. De Materia daarentegen is best leuk... tot aan de c-stijl. De achterkant is maagopgooiend slecht.

Ff samenvatten ...
Wel PoloCross,
Wel SX4
Niet Streetwise
Niet XTR
Niet RX4

Misschien valt er nog ergens een leuke Audi A2 te scoren ?
Hoge instap en in "Colour Storm"-uitvoering een stoerder wagentje ...

8614pix1hires.jpg

Dodge RAM pickup is super. Ongeciviliseerd en over the top, maar wel dik hoor. Zeker de SRT 10 uitvoering ;)

@BRG, een A2 vind ik nog altijd een enorme mislukt overprised project...

Ik sta in de Autoweek!!! Nouja, ik niet, mijn auto ook niet, maar mijn Weblog-verhaaltje is geplaatst. Dat is wel erg snel. Ik had er helemaal niet op gerekend, want het is verre van mijn beste stukje tekst en ik heb deze pas 2 weken terug geplaatst...

Echt superleuk.

Bedankt Autoweek!!!

:-D

Alleen lees ik net dat mijn naam verkeerd gespeld is... da's dan weer jammer, maar dat ben ik inmiddels wel gewoon.

Leuk van AW!

Hahaha, ja idd. Achja, dat mag de pret niet drukken. Ik heb schijnbaar ook die gsm gewonnen. Heb zelf een N95 8GB, dus de nieuwe gaat naar vriendinlief. De hare is echt aan vervanging toe. Leuk meegenomen...

@kristian, nee dank je. Daarmee worden de kosten per maand niet echt aantrekkelijker denk ik ;)

Ik heb vooralsnog het idee dat ik het beste gewoon in deze auto kan blijven rijden. Ligt er ook aan wat mijn volgende baan wordt natuurlijk...

Ho?

Who are you calling a ho???

@Davidoff, veilige keuze, maar echt heel erg saai... Ik blijf wel een autoliefhebber he ;}
(deze opmerking wordt vast nog eens tegen me gebruikt ;))

Ik ga, als alles meezit, een cursus AutoCAD volgen (2d en 3d) en daarop een volgende baan afstemmen. Dit omdat ik mijn huidige werk niet meer kan doen en ik sowieso die richting op wil. Vandaar ;)

Dat zal ik zeker doen. Als het goed is weet ik deze week meer...

Ik ben benieuwd. Lijkt me erg leuk. Maar dan wel de kant op van de bouw/constructie. Niet zozeer het elektrotechnische. Dat is zo'n gepiel. Misschien wel auto's ontwerpen ;)

Inderdaad BRG. Mijn huidige werk is geen optie meer. Mijn rug is dermate slecht geworden (evenals chronische gewrichtsaandoening) dat een andere job (fysiek een stuk minder belastend) de enige optie is...

Is ongetwijfeld werk in te vinden, Autocad personen zijn erg gewild. Tenminste, dat is wat ik hoor binnen ons bedrijf.

Wij geven die trainingen ook btw., maar de afstand zal voor jou niet iets te ver zijn denk ik :D

Hahaha, ja dat is me net iets te ver Richard. En als AutoCAD personen erg gewild zijn is dat alleen maar goed voor de inkomsten. Hopelijk... ik mis natuurlijk wel enige vorm van ervaring, maar dat komt nog...

CorZa zei:
Ik sta in de Autoweek!!! Nouja, ik niet, mijn auto ook niet, maar mijn Weblog-verhaaltje is geplaatst.

MyWeblog? Ik zag dat ze geen telefoons meer weggaven
Linkje? En wat was je rating? 62%?

(:x Grmrbrbbrbrblll mompelt iets over BESTE WEBLOGGERS, en BESTE WEBLOGS en ratings van 92% en 83% )

Hahaha, ja dat is me net iets te ver Richard. En als AutoCAD personen erg gewild zijn is dat alleen maar goed voor de inkomsten. Hopelijk... ik mis natuurlijk wel enige vorm van ervaring, maar dat komt nog...

We zitten ook in oa. Utrecht, Amsterdam en Den Haag. Maar ook dat is niet om de hoek natuurlijk :D

Ach en anders maak je er toch een uitje van samen met Daisy? Kom je lekker een weekje trainen in het mooie Groningen. Slapen in de Euroborg (FC Groningen), onze locatie is dan op loopafstand. Doen we samen een bakkie hier! :D

@ Corza, jammer dat je zo ver weg woont, ik zoek nog personeel voor mijn kantoor in nijmegen.

Even 2 dingetjes:
- Moet de seat eruit voor je rug of voor de kosten? Ik denk nl. dat de extra afschrijving bij het wisselen duurder is als de gebruikskosten van de seat. Hou de Seat dan bespaar je je minimaal een volledige respray van je Leon als deze onverhoopt toch wat schade oploopt.

- Moet je als moderator niet het goede voorbeeld geven en een topic van meer dan 50 pagina's sluiten en een nieuwe starten. :}

Heb ik ook al een keer gevraagd ;)

Maar hoe gaat het nou verder Marco? Ik vind niet echt dat een alternatief is aangedragen voor je leon, ik zou hem houden. Misschien een scheel stoel erin? En hoe gaat het op het moment met je rug?

@Geelhoed, niet? Er staat in het blad nog altijd een advertentie onder dat ze gsm's weggeven. Dus daar dienen ze zich wel aan te houden natuurlijk...

@B-Real, mocht dit verhaal hier niet doorgaan dan hou ik je daaraan ;)

@Audi A4tdi, Nijmegen... mooie stad. Ben er al een aantal keren geweest, maar is wel ietwat ver vanaf hier.

Over de 2 dingetjes:
De Seat 'moet' eruit voor mijn rug EN de vaste lasten. Met name als ik binnenkort een andere baan heb zou een die... een dies.... grmbl... die andere brandstof met die zwarte pluimen wel aantrekkelijker zijn.
Na 50 pagina's sluiten? Is dat zo ja??? ;)
Ja op zich wel, maar dan zakt deze weg en ben ik dadelijk alles kwijt EN iets terug opzoeken wordt dan erg lastig. Dus voorlopig hou ik dit topic nog maar aan. Voor de erg snel lopende topics als "het grote...*zucht*-topic" en soortgelijke topics is het wel wenselijke om na 50 pagina's te sluiten denk ik.

@BM, op zich zijn er wel wat alternatieven aangedragen, alleen word ik daar niet vrolijk van. Ik ga er in principe altijd op achteruit. Ik zie mezelf niet in een familie-fok-bus rijden en al zeker niet in een agila of wat dan ook. Dus vandaar ook dat verhaaltje in Autoweek ;)
En een andere stoel is zeker een optie, alleen vind ik dat weer niet smoelen. Plus dat de Leon gewoon wel stug blijft.
Mijn rug is momenteel maar matig. Enkele weken terug was het helemaal ruk, maar nu is het wel weer ok. Het wisselt per dag/week, maar ik hoop toch wel snel, ondanks alles, ander werk te hebben waarbij het fysiek een stuk beter te doen is en dat ik een pc met onbeperkte internettoegang tot mijn beschikking heb. Kantoor met uitzicht over een grote parking, knappe secretaresse, riant salaris en dikke auto van de zaa..... sorry, ik dwaal af. Ik hoop gewoon dat ik vooral een leuke baan kan vinden...

CorZa zei:
@Geelhoed, niet? Er staat in het blad nog altijd een advertentie onder dat ze gsm's weggeven. Dus daar dienen ze zich wel aan te houden natuurlijk...
Online is die advertentie weg.

Ik hoop voor je dat je de boel snel weer op de rails hebt Corza! Beterschap!

Diesel?
Seat Leon TopSport TDI dan maar? :)

Ga je weer terug naar 18" om het iets minder stug te laten zijn. Die 19" raak je wel kwijt en ik weet nog wel iemand die 18" heeft :D

Zal je binnenkort trouwens nog een mooi foto'tje sturen van 19" Sportec wielen in het matzwart sturen. Die zitten onder een Saab 9-3 bij mij in de buurt, staat erg gaaf (tu)

@B-Real, volgens mij heb ik die al eens gezien. In het mat-zwart. Alleen zaten die onder een S3. Maar ik ben benieuwd naar je foto.

@BM, dank je wel. Waardeer ik erg ;)

@GH, ik ben nooit online op de rest van AW. Enkel het forum. Dus dat kan ik niet weten. In het blad staat het dus ik heb er recht op... vind ik. Niet dat ik er iets aan heb, heb mijn tellie nog niet zo lang, maar vriendinlief kan wel een nieuwe gebruiken, dusja...

Die Zafira is al eerder aangekaart, maar ik denk niet dat dat iets voor mij is...

Trouwens, ik vind het wel schokkend om steeds een afschuwlijke Megane Scenic 4x4 bovenaan een pagina in mijn topic te zien... krijg er koude rillingen van...

Succes met de zoektoch CorZa(tu) en sterkte met de rug(tu)

Zou wat zijn als je nieuwe baas wagenpark eisen heeft als "Alleen Renault, Peugeot of Citroën | Alleen diesel | geen sportmodellen"

Of kies je daar je toekomstige baas ook op uit :}

@adinsx, dank je. Ik weet niet eens of een volgende baas wel een lease-bak aanbiedt, maar mocht dat zo zijn dan zou ik bij voorkeur precies andersom willen als wat jij voorstelt ;)
En anders verder zoeken :}

@BM, moet ik wel zorgen dat ik de trekhaak mis. Kan anders lelijk pijn doen :D

@B-Real, een Leon TDI is helemaal niet verkeerd. Chipje erin en dat gaat goed vooruit.
En wat betreft de wielen... mocht het zover komen dan zal ik aan je denken. Alleen wil ik er nog niet aan denken. Zou me toch zwaar vallen vrees ik...

CorZa zei:
Trouwens, ik vind het wel schokkend om steeds een afschuwlijke Megane Scenic 4x4 bovenaan een pagina in mijn topic te zien... krijg er koude rillingen van...

Als mod kan je daar toch wat aan doen ...
Maar heb de boodschap begrepen ... beter zo? (:B

Hahahaha, dank je BRG ;)

Stuk beter dan die afzichtelijke Scenic... wat een drakenauto zeg.

Mercikes!!!! :-D

Goed gezien Bm (tu)

Alleen een Altea is wel erg stug en op zich niet echt een vooruitgang t.o.v. de Leon vind ik. Maar wel een mooie auto.

Lijkt mij juist een stuk comfortabeler maar ik heb er nog nooit in gereden dus zou het zo niet weten ;)

Een Altea is erg stug. Het is ook niet voor niets de meest sportieve midi-mpv in het segment. Mede door die straffe vering. Maar liever dat dan zo'n deinbak :p

Jep, Altea is vrij stug. M'n schoonouders hebben er 1 een Stylance uitvoering. Prachtige auto, zwart, donkere ramen, 16" velgen. Zelfs met 16" (en geen 17) is ie al vrij stug. Alleen de zwakke 1.6 8v gooit roet in het eten :}

Wel een mooie auto(tu)

Terug
Bovenaan