CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Barri Schreef:
-------------------------------------------------------
> Netjes hoor! Nu alleen nog even witte knippers he
> :)

Dat is ook wat mij meteen te binnen schoot! :D

En oja, daar had ik het met Daisy nog over: vreemd dat een detailfreak als jij nog oranje bolletjes in de knipperlichten van de Leon heeft zitten!!

@Barri, I know. Dat zei ik ook al meteen, maar ik kan niet alles tegelijk. Het was idd wel meteen
iets wat ik wilde aanpassen, maar dat komt zeker nog!

Maar.... kort samengevat, de oude is net zo Sjonnie als de rest van de auto en de nieuwe is netter dan de rest van de auto??? :} :}

Ja da's zeker lekker, maar deze kachelpijpen vindt ze ook wel wat hebben, dus zolang ze dat prima vind en hij valt er niet vanonder.....

Nu is het net oftie een 'neusje' heeft..
Nu vind ik hem wat te 'schattig' worden..
Aan de voorkant zo'n dottig neusje en aan de achterkant van die kachelpijpen... :}

Het went.. Eigenlijk vind ik het nu leuker staan...??

Mijn pk'tjes;

sjonnievsdross.png

Mooi eh
loveys.gif

Hé, misschien wel wat voor mij. :p Maar hoe moet ik hem dan hierheen krijgen.. :p

Klein detail;

Nummerplaathouder achter is er een met een dikke zwarte rand eronder, één zonder die zwarte rand staat over het algemeen mooier.

Hetzelfde idee als voor zeg maar.

Xr2iB)

Jaaaaa!!!! De Leon staat in de Autoweek. Leuk om je eigen auto in het blad te zien. De 2e keer alweer ;)

@Berry, dank je! Ik ga hem eens een PB sturen. Ideaal voor onderdelen. Moeten we hem alleen hier zien te krijgen...

@Xr2i, ik weet het, maar de uitsparing erachter blijft even groot. Daarom heb ik deze maar gehouden, glad geschuurd en zwart gespoten...

Corza zei:
Jaaaaa!!!! De Leon staat in de Autoweek. Leuk om je eigen auto in het blad te zien. De 2e keer alweer

Nou begrijp ik dat hij bij ons was uitverkocht, jij staat erin...................;)

Ik vind eigenlijk dat ze de Mazda3 op de foto hadden moeten zetten, aangezien ik gewonnen had :T

Niet teveel eer eisen he Anton. Jij deed de onderdelen als beste, ik heb een mooiere (eigen) auto ;)

@PCR, lol :}

Dank u! Ik vind hem ook nog altijd wel te pruimen. Ik ga hem ook niet meer verkopen. Dat ben ik wel een tijdje van plan geweest. Zeker als er een aantrekkelijke auto voorbij komt, maar ik doe het niet meer. Ik blijf er lekker in rijden. Misschien komt hij nog wel eens in de Autoweek ;)

Interieurtje voor de Golf: <https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=43615>
Ik heb hetzelfde interieur. Jammergenoeg zitten bij dit interieur geen zijpanelen...

Thanx Barri! (tu)

Jammer van die brandgaatjes... dat wordt er meestal niet beter op... Maar 50 euro is geen geld. Even met Dais overleggen vanavond. Ze is nu aan het werk (voor de Golf?) ;)

Dan natuurlijk wel Robin. En dan koop ik em terug voor 17K, een Smart Roadster erbij, de Golf helemaal opknappen, nieuw huisje met grote garage en dan zal ik ook aan jou denken... ;)

Mijn Leon is ook te koop tegen het juiste bedrag en wel iets goedkoper dan die van CorZa.
Sterker nog, bij het juiste bod mag je hem morgen nog op komen halen :D

Hoe weet je dat nou? Heb nog geen bedrag genoemd :D

Wel lastig trouwens als ie morgen verkocht is, dan moet ik vóór maandag iets nieuws hebben *-)

Maargoed, de Leon gaat dus nooit weg CorZa?
Ik ben eruit wat ik wil als opvolger, ik denk een V GTI. Met leer en DSG en het liefst ook weer een schuifdak, wat een heerlijk ding is dat.
De airco heb ik nooit aan eigenlijk.

Dinsdag zelfs met het dak open en de stoelverwarming aan naar het werk gereden, was net te fris dus dan de stoelverwarming maar aan :}

Toch is de prijs te hoog, kan ik niet betalen hou ik geen pils pecunia's over ;)

In principe gaat de Leon inderdaad nog niet weg nee. Maar als iemand aanbelt en zegt "hier heb je 20 mille"... dan moet ik er toch wel even over nadenken denk ik zomaar... Misschien dat ik dan uiteindelijk wel overstag ga (niet te snel happen natuurlijk he). Maar normaal gezien blijft de Leon nog wel even in de familie hoor. Niks mis mee ;)

@B-Real, da's grappig. Laatst zei ik tegen Dais dat ik als eventuele opvolger wel een Golf V GTI zou willen. Als er dan eentje moest komen zou dat toch wel één van de weinige kandidaten zijn... Leer boeit me totaal niet, wel met navi, bi-xenon, chip op maat, 19" en nog wat kleine frutseltjes... Goeie smaak heb je ;)

@BM, wil je de Leon overnemen? Dat mag... de prijs weet je inmiddels. ;)
Verkeert in uiterst goeie staat, 50K op de tellert, chipje, 19", je kent em wel denk ik ;)

@PG, dat kan je niet ontkennen he ;)

Genoeg... wat is genoeg? Soms is het genoeg (wielspin in 3 bij nat weer), soms ook niet (geen wielspin in 4).....

;)

Ik had gister met mijn Saleen S7 Twin Turbo met 1000PK nog wheelspin bij 200km/h op droog wegdek.. :T

Maar dat was in een spelletje :(

Terug
Bovenaan