CorZa: Skoda Fabia Combi 1.2 TSI Greentech Style First Edition (vanaf pagina 86)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Anoniem
  • Startdatum Startdatum
Die demper vind ik op foto ook niets maar als het toen nog nat was en je hebt er een matte kleur opgezet zal het wel mooier zijn. Is een klein detail dat je kan ergeren.
Heb bij de mijne ook de pot beetje zwart gemaakt, anders zie je der er beetje vanonder komen.

Ibiza_boy

Ik wilde em al wassen, maar de rug hapert wat... Heb er weer behoorlijk last van, dus dat laat nog even op zich wachten.

Da's zwaar balen zeg ...
En dan te bedenken dat ik je op voorhand nog zo enthousiast maakte omdat ik sinds de ingreep storingvrij blijf ... :(

@BRG, dat maakt niets uit. Ik ben erg blij voor je dat het bij jou zo goed uitgepakt heeft (tu)

Het is ook al beter dan wat het was, alleen heb vorige week dermate veel last gehad dat het erg onprettig was. Daarom laat ik ook de poetsmeeting voorbij varen en is de auto al een tijdje in ietwat stoffige staat... wassen gaat nu echt niet. Maar ik twijfel er niet aan dat het beter wordt :}

@Corza, rustig aan met je rug, je hebt er maar 1 en daar moet je zuinig op zijn, dan maar niet gewassen en gepoetst door het (auto)leven...................sterkte..(tu)

CorZa, echt balen dat het atm wat minder gaat en dat je niet naar de poetsmeeting komt. Maar je hebt iig een goede reden (helaas..). Veel succes er mee!

CorZa

Take Care, hoop wel voor je dat die rug van je uiteindelijk eens een keertje normaal gaat doen.
Knap waardeloos als je op deze manier niet uit de voeten kan :(.

Sterkte !

Thanx allen. Ik had ook liever anders gezien, maar so be it. Komt vast allemaal wel weer goed hoor ;)

Zo, nu ga ik de auto opkrikken, wielen eraf halen, onder de auto liggen, uitlaat verhangen, de hele auto poetsen, de bumpers eraf halen, de stoelen eruit halen, het motorblok ff poetsen en... en... en... wakker worden...

...

Damn, dat is echt niet leuk, Marco. Hoop dat het echt snel beter wordt! En als het aan het eind van de zomer nou nóg niet beter is, kom ik wel een keer in een weekend naar je toe (met de auto, ik aan het stuur, jaja. B)) om je auto te wassen. :D

Thanx allen. Doet me stiekem best goed (tu)

Klein updateje aan de auto weer:

- Pollenfilter is vervangen
- Airco is chemisch gereinigd (man wat stinkt die zooi)
- Uitlaatbeugel is vastgelast (was geroest)
- Uitlaat is weer een tikje omhoog gehangen

Kan er weer even tegenaan dan... ben alleen niet benieuwd naar de rekening...

Ik hoop het wel Berry... Ik doe m'n best en hopelijk gaat het dan wat beter ;)

Ik heb net nog even 2 fotootjes gemaakt van de uitlaat:

Hier hing de uitlaat nog wat lager:
Uitlaat1.jpg

Hier is hij wat hoger gehangen:
uitlaat3jc6.jpg

uitlaat4ui4.jpg

Dat vind ik dus ook. Ik ben een enorme detailneuker (zoals Nameless me altijd noemt)...

Hier toont de lak ook al wat minder glanzend he ;)

Uitlaat hangt precies goed zo vind ik...

erg mooi resultaat. Details idd, maar die doen t hem nou net

super

Is het al iets beter met je rug?

Dat vind ik dus ook. Ik ben nogal van de details. Een ander vind het mss enorm nutteloos en ziet het niet, maar dat boeit me dan weer niet zo ;)

Bij mij hing hij ook nog wel recht, alleen was hij een tikje gezakt. Ik vond dat best storend. Vandaar deze 'ingreep'. Misschien een detail van 0,0 mja... voor mij niet ;)

Ziet er beter uit nu die hoger hangt (tu) En het is zoals iedereen al zegt, de kleine dingetjes die het geheel afmaken.

Trouwens bedankt dat je voor me op bent gekomen in het inmiddels gesloten who is who topic (:B

@ Corza

Zit even je topic door te bladeren.Waar heb jij die antenne vandaan geplukt ? Staat stukken beter dan zo'n lange spriet op je dak. Zou zoiets graag voor mijn eigen Leon willen hebben.

Die heb ik in Canada besteld ;)

Klinkt overdreven, maar met de huidige dollarkoers helemaal niet verkeerd. Was iets van 16 euro ofzo inclusief verzending (met 300 postzegels ;))...

Ontvangst is wel wat minder, maar dat boeit me niet zo. Cd's speelt ie nog altijd prima af ;)

Vooral dat ontvangst vind ik belangrijk, want met name SlamFM en 538 storen af en toe wat op mijn route naar het werk en ik wil niet dat dat erger wordt eigenlijk.

Ik wil het beste van twee werelden :D

Dan leg je die lange op je hoedenplank of op de hemelbekleding en steek je de korte voor het zicht...

Ik stond laatst toevallig naast een andere Leon I en ik vond die lange zwabber echt geen porum. Ik snap niet dat ik het nog zo lang met die hengel heb uitgehouden :p

Dan heb ik rommel in mijn auto en daar ben ik allergisch voor :P

Check S-O trouwens even, erg lekkere Milltek aanbieding. Tot 20% korting.
Ze pesten mij gewoon! :,(

Ja ik kijk maar niet, want anders wil ik ook weer... maar ik wacht maar even. Momenteel echt geen geld voor... :,(

Klein updategevalletje...

Afgelopen weekend de rekening in de bus gehad van het kleine onderhoud. De airco reinigen, pollenfilter vervangen en uitlaat iets hoger hangen en lassen...

€120,98 ajb 8-)

Was alles bij elkaar een klein half uurtje werk. Is eigenlijk toch absurd he. Ik twijfel meer en meer om mijn eerstvolgende beurt, in augustus, wel bij de Seat-dealer te laten uitvoeren. De kleine beurt + apk was al 300 euro... Vind ik eigenlijk niet normaal meer :,(

Pff.. Ik zou het echt niet meer bij een merk-dealer laten uitvoeren hoor! Gewoon bij een BOVAG-garage laten doen. Laten wij met de Panda ook altijd doen. Eerst kleine beurt bij Fiat-dealer; 245€ aftikken aub. Bij de erkende BOVAG-garage ergens hier in Purmerend de grote beurt; 255€. Ehm...?? :p

Anyway, gewoon bij zo'n no-name maar wel BOVAG-erkend. :)

En ze zijn meestal nog vriendelijker ook. Want we hadden een probleem met het motormanagement bij de Panda; naar die garage gebracht, zij kijken, nee hoor niets aan de hand. Gewoon storinkje. Kosten: 0,00. :)

Ik ga ook nooit naar de dealer. Ik zit al jaren bij ezelfde garage. Was vroeger skoda dealer en weet alles af van de vag-groep. uurloon van 45 euro per uur en in vele gevallen kijkt iets even na en vraagt geen kosten. vriendelijke man, die meedenkt om de kosten te drukken.

je bent er ook geen nummertje, wat ik soms wel denk dat je bent bij een dealer. Daar kijken ze ook niet altijd even goed, en intereseert alles ze weinig. Naar mijn mening hoeft een dealer zeker niet beter te zijn, integendeel zelfs.

Jammer dat je zo ver weg woont Richard, anders mocht je vader mijn auto ook wel doen ;)

Alsof de beste man niets beters te doen heeft :p

M'n moeder vind het al niet leuk dat ie meer tijd in mijn auto steekt dan in z'n eigen :D

Nou gisteren de hele binnenkant gestofzuigd, gezeemd en geslijmd. De matjes gesopt en hangen nog te drogen nu. Dus de binnenkant is meeting-klaar :p

... nu de rest nog *-)

:-DVanmiddag hebben we de "nieuwe" grille in de Golf gezet. De ander moest er sowieso uit om gelijmd te worden, dus deze zit er nu in. Ik ben benieuwd wat jullie mooier vinden. De oude vond ik wel wat strakker en daardoor toonde de auto wat breder, maar deze staat weer wat minder Sjonnie en iets netter...

Dit was de oude:
sjonnie1rm2.jpg

Deze zit er nu in:
Golf-front1.jpg

Golf-front2.jpg

Met hartelijke dank aan Berry (Barri)!

eerlijk is eerlijk, de oude was/is mooier.
Vindt het zonder logo wel lekker strak.

Terug
Bovenaan