Civic 1.6 D-TEC met 174.000 km

Mechelman

Net ingestapt
Hoewel mijn Civic 1.4 uit 2012 een uitstekende auto is , erger ik mij aan het gebrek aan vermogen. Vooral de hernemingen zijn rampzalig. ik rijd zo'n 10.000 per jaar , maar dan vooral op autostrades en N-wegen. Dus geen stadsritten. Mijn Honda dealer heeft nu een ivic 1.6 D-TEC break uit 2014 staan , aan een mooie prijs. Deze heeft echter 174.000 km. Heeft er iemand ervaringen met deze wagens en weet er iemand hoeveel kilometer die motoren aan kunnen ? Dankuwel voor jullie advies !

10.000 kilometer kan niet uit voor een diesel, ga lekker voor een 1.8 benzine, dan hoef je nog niet eens nieuwe model te nemen.

Ik weet dat de 1.8 de beste keuze is voor mij. Maar vind er maar eentje aan een aanvaardbare prijs...

Belgie? Dan kan een diesel best uit, zeker als je voornamelijk langere ritten doet. Bij voornamelijk stadsverkeer zou ik het bij een benzine houden.

Volgens mij is de dieselprijs in België nou niet heel gunstig, wij hebben afgelopen zondag bewust in Zeeland getankt.

Ik heb hier wel een ocasion video over de Civic, maar die stamt nog uit een tijd dat diesel nog in de mode was

https://youtu.be/HBecoLZu_wg

Terug
Bovenaan