Citroën Berlingo/Opel Combo/Peugeot Partner/Rifter/Toyota ProAce City facelift

Rutger DC

Asfaltkampioen
Stellantis zal binnen een jaar zowel de middelgrote als compacte bestellers een opfrisbeurt geven.

Net als bij de middelgrote bestellers duikt de Opel bij de compacte bestellers als eerste op. De Combo krijgt een opgefrist front, nieuwe logo's en beeldmerken. De huidige koplampen zijn nogal uit de kluiten gewassen en lijken een kleiner formaat te krijgen. Het huidige dashboard is nogal verouderd vergeleken met modernere concurrenten, dus reken op een opgefrist dashboard met veel groter, losstaand multimediascherm en nieuw stuurwiel.

Reken verder op een verbeterde en efficiëntere elektrische aandrijflijn, waarvan het batterijpakket vermoedelijk een capaciteit krijgt van netto 51 kWh (bruto 54 kWh) in plaats van 45 kWh (bruto 50 kWh).

S8-scoop-opel-combo-e-life-l-heure-du-restylage-760164.jpg

S8-scoop-opel-combo-e-life-l-heure-du-restylage-760166.jpg

S8-scoop-opel-combo-e-life-l-heure-du-restylage-760168.jpg

S8-scoop-opel-combo-e-life-l-heure-du-restylage-760169.jpg

Laatst bewerkt:
Ik vraag me af hoe de media de verschillende modellen uit de K9-serie uit elkaar weten te houden. Volgens mij slagen ze er ook niet helemaal in; de auto uit de openingspost lijkt eerder de vernieuwde Toyota ProAce City Verso (want Toyota ProAce City-velgen). De patronen in de grille doen me dan weer aan Citroën denken (zoals de nieuwe C3 Aircross voor ontwikkelingsmarkten).

Dit is duidelijk wel de vernieuwde Opel Combo Life, met Opel-lichtsignatuur en GG-code op het kenteken (van Kreis Groß-Gerau, waar Opels thuishaven Rüsselsheim ligt).

opel-combo-facelift-spy-photo.jpg

Dit is dan weer de vernieuwde Peugeot Partner

peugeot-partner-facelift-spy-photo.jpg

Meer foto's:

Terug