ketelapper
Kilometervreter
Enjoy
Veel veilige, zonnige en genietende kilometers gewenst!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barri zei:Die laatste foto is goed. Echt een mooi model. Wielen zien er ook mooi uit.
Er is zelfs nog geregistreerde stockvooraad beschikbaar uit 2022 bij de invoerder... maar daarbij zat geen enkele rosegold 3+1 meer.Een auto die al een jaar geregistreerd bij de dealer staat, dat zegt helaas genoeg over het succes van het model ....
Hahaha dat dacht ik ook. Maar als een autoliefhebber weer iets nieuws wil weet hij (in dit geval zij) altijd wel een reden te vinden ; )Zo lang stilstaan is niet goed voor een batterij, dus hopelijk blijft groter acculeed dan bij de C70 jullie bespaard. En om eerlijk te zijn klinkt het sowieso wat overdreven om een auto weg te doen vanwege een versleten 12V-accu.
Los daarvan is die 500e wel een fijne en goed rijdende EV die hopelijk veel veilige en betrouwbare kilometers gaat brengen.
De variant zonder dat achterdeurtje zie ik best vaak. Maar die 3+1 eigenlijk nooit.dat zegt helaas genoeg over het succes van het model ....
Ze heeft destijds haar S60cc bereidwillig weggedaan in de afslankingsoperatie van ons wagenpark.Hahaha dat dacht ik ook. Maar als een autoliefhebber weer iets nieuws wil weet hij (in dit geval zij) altijd wel een reden te vinden ; )
Ik had mijn account eigenlijk gewist uit onvrede met de nieuwe lay-out en omdat ik toch maar in 2 topics kwam.Hey BRG, leuk dat je nog eens een update plaatst!
Mustang Mach E: veto van mevrouwVan harte met de aanstaande overstap! Lekker frisse tint, leuk!
De keuze maakt mij nieuwsgierig naar afwegingen en eventueel overwogen shortlist? Bijvoorbeeld binnen jouw favoriete Volvo-huis de Polestar EV's?
Wordt stilaan een beetje laag voor mijn stramme knoken…Leuk dat je nog eens een update post!
Alles nog goed met de MX-5?
S90 | EV9 | ||||||||||||||||||||||||||||
|
| ||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||
Valt dus reuze mee, 5cm langer en 10 cm breder. |
Een paar weken geleden spotte ik een zilvergrijze op de parking van de Efteling.Gefeliciteerd. Indrukwekkende auto. Wel heel wat anders dan een sierlijke S90. Ik heb deze auto serieus nog niet één keer gezien in een andere kleur dan zwart. Goed dat je voor blauw bent gegaan!
Dat had zo ene quote van mij kunnen zijn... Twixin te er niet prettig in.Mustang Mach E: veto van mevrouw
Idd, oma verblijft wel vaker in Nederland.Goed kenteken![]()