Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Door ZEN (IP bekend)
Niets van aantrekken dat reeds voornoemde "men" (zie hoger deze pagina) de auto te hoog vindt staan. Soit.
Bovendien heb je dat op de Belgische kasseien wel nodig!
08-07-06 11:46Door voiture (IP bekend)
Heeft Peter nog wel haar...?
Elco (I-Racer) schreef:
Ga je 'm ook nog wat verlagen? Dat hebben eigenlijk al die MX-5jes nodig
MCW schreef:
Mooi Maarre.. na 3 pagina's is het volgens mij wel tijd om met een onderwerpnaam te komen zoals de richtlijnen
MCW schreef:
Mooi Maarre.. na 3 pagina's is het volgens mij wel tijd om met een onderwerpnaam te komen zoals de richtlijnen
Hee, dat idee had ik zelf ook al...zag er namelijk laatst een rijden met zo'n chromen bagagerek (was een rode MX5) en toen zag het er mooi uit.:TIs het misschien niet mooier als dat bagagerek achterop wordt ingeruilt op een cromen variant?? Of zal dat té bling bling worden??
Gerwin: schreef:
Verdient een fotoshoot met een goede() camera
B-Real schreef:
Is het misschien niet mooier als dat bagagerek achterop wordt ingeruilt op een cromen variant?? Of zal dat té bling bling worden??
Nu blijft hij zoals hij is ...
tenzij ik nog ergens voor een leuk prijsje een houten stuurtje op de kop kan tikken
Kan - net als Ralf - zowat maandelijks m'n hele salaris aan dat bakje spenderen ...
Door Ralf TTT (IP bekend)
Kan - net als Ralf - zowat maandelijks m'n hele salaris aan dat bakje spenderen ...
Nou ja, ik kan niet jouw salaris iedere maand spenderen hoor...
vectra2000-driver schreef:
ziet er goed uit, BRG.
wanneer kom je dat hok eens showen?
vec
British Racing Green schreef:
Quotevectra2000-driver schreef:
ziet er goed uit, BRG.
vec
Heb het weekend o.a. in Sint-Laureins en Maldegem gezeten, dus da's vlak in je buurt ...
De afstand kan het beestje dus alvast aan ...
QuoteBritish Racing Green schreef:
Quotevectra2000-driver schreef:
ziet er goed uit, BRG.
vec
Heb het weekend o.a. in Sint-Laureins en Maldegem gezeten, dus da's vlak in je buurt ...
De afstand kan het beestje dus alvast aan ...
en dan kom je niet ff langs??
dus ik mag hem alleen zien als hij open is?
ik neem aan dat je nou op je werk zit?
anders komen CorZa en ik vanmiddag ff je bolide bewonderen.
CorZa en vectra2000-driver