Bose radio Mazda cx 7 werkt niet.

A

Anoniem

Guest
Ik heb sinds 2013 naar tevredenhuid een Mazda cx-7
Sinds een tijdje werkt de Cd speler, wisselaar niet meer. Las op internet dat dit een bekend probleem is.

Maar sinds een week komt er ok geen geluid uit de speakers wanneer ik gewone radio wił luisteren 🙄
Van het ene op het andere moment.

Heb de zekeringen gecontroleerd hij ontvangt nóg wel signaal, omdat info van de zender op display staat.

En nee hij staat niet op mute?!

Kan ik nóg iets doen? Of nieuwe radio kopen.

Groet

Cd speler zal wel een probleem zijn met het laser-kopje. Met een beetje geluk is het alleen wat stof, maar meestal zijn ze gewoon einde oefening.
Geen geluid zal een meer serieuze oorzaak hebben. Misschien dat er in de radio zelf ergens nog glaszekeringen verstopt zitten, waarvan er 1 gesprongen is, maar dat is dan ook niet zonder reden gebeurd.

Om een lang verhaal kort te maken, je zal het waarschijnlijk wel kunnen laten maken, maar ik denk dat een andere radio sneller en goedkoper is.

Ik moet er nog bij vermelden dat als ik de am afzoek er wel geluid uit de boxen komt, er komt alleen geen geluid via de fm.

En dan een orinele radio (gereviseerd)
of een universele 2 din met strip?

Misschien kan een circuitsonline.net liefhebber even doormeten. Rds en Cd doet het wel?

Terug
Bovenaan