Sean 7147228
Startmotor
Beste allemaal,
Ik ben nieuw op het forum en zit al een tijd met een aantal vragen. Ik rijd nu een 206 1.4 16v en rijd 5 dagen in de week 80KM per dag
Ik heb gewoon een fulltime baan en wil eig wat leukers rijden. Ik zat zelf te kijken naar een e46 316i of 318i ( niet hoger vanwege benzine kosten ) maar dan hoor ik wel dat die vaak te slap zijn wat betreft power. Ook zat ik te kijken naar een mercedes c180 elegance bj 2000
Hoe is die qua onderhoud en verbruik etc.
Ik ben benieuwd of deze autos leuke nieuwe opties zijn voor mij
Als ik per maand ongeveer 600 kan missen inc benzine hieraan.
Of gaat het me teveel kosten qua onderhoud?
Andere tips zijn ook welkom voor leuke andere autos.
Enige vereisten die ik heb qua opties zijn ( airco elek ramen en als het een hatchback is 5drs
Ik ben nieuw op het forum en zit al een tijd met een aantal vragen. Ik rijd nu een 206 1.4 16v en rijd 5 dagen in de week 80KM per dag
Ik heb gewoon een fulltime baan en wil eig wat leukers rijden. Ik zat zelf te kijken naar een e46 316i of 318i ( niet hoger vanwege benzine kosten ) maar dan hoor ik wel dat die vaak te slap zijn wat betreft power. Ook zat ik te kijken naar een mercedes c180 elegance bj 2000
Hoe is die qua onderhoud en verbruik etc.
Ik ben benieuwd of deze autos leuke nieuwe opties zijn voor mij
Als ik per maand ongeveer 600 kan missen inc benzine hieraan.
Of gaat het me teveel kosten qua onderhoud?
Andere tips zijn ook welkom voor leuke andere autos.
Enige vereisten die ik heb qua opties zijn ( airco elek ramen en als het een hatchback is 5drs