Bmw f20 1 serie of vw Golf 7

A

Anoniem

Guest
Goedemiddag allemaal.

Bij mijn zoektocht naar een nieuwe auto zit ik toch wel erg te twijfelen tussen deze 2 bolides. Waar moet ik bij deze auto's goed op letten en wat zijn de grote verschillen? Ik heb me ook al aardig ingelezen over deze auto's maar ik ben toch wel erg benieuwd naar wat mensen zeggen die ervaring hebben met deze auto's.

Om even een beeld te geven:

rond de 10k euro

Golf 7 1.2 TSI
BMW f20 114 tm 120i

welke auto is het meest betrouwbaar en hoe zit het met het verbruik?

Wat zijn de sterke en zwakte punten bij deze auto's nou precies en wat is de beste keus? Ik werk bij een autodealer dus onderhoud is niet echt een issue.

ik hoor graag van jullie.
mvg

De auto's verschillen nogal dus ik zou een proefrit maken om te kijken welke het beste bevalt. Denk dat ze qua betrouwbaarheid beiden wel gelijkwaardig zijn. Beiden zo z'n issues (Google is je vriend). Gezien je bij een dealer werkt zal onderhoud dus geen probleem zijn en denk dat je dan als beste weet dat goed onderhoud ellende kan voorkomen.

Deze auto's zijn heel verschillend. Je moet er in gaan rijden om dit te ervaren.

Er staan diverse aankoopadviezen en occasiontesten op internet. Beide auto's kennen toch wel aardig wat zwakke punten.

Als betrouwbaarheid echt heel belangrijk vindt dan kies je wat anders, beide auto's waren geen hoogvliegers op betrouwbaarheid.

Terug
Bovenaan