teukneugels93
Net ingestapt
Ik heb net mijn rijbewijs en ben op zoek naar een leuke beginnersauto. Het liefst zuinig in het gebruik en met lage wegenbelasting natuurlijk. ;-) Ik denk dat ik er niet heel erg veel mee ga rijden, ik gok op 7500 tot 10.000 kilometer per jaar. Het lijkt me ook leuk om ermee op vakantie te gaan, dus langere afstanden, richting Duitsland, Polen, Italië of Kroatië, maar niet meer dan twee keer per jaar.
De auto moet dus niet al te klein zijn en moet wel wat spullen kunnen vervoeren. Ook is het leuk als mijn racefiets erin kan, maar dat kan eventueel ook op fietsendrager natuurlijk.
Ik zit te denken aan een oude sedan eind jaren 90/begin 2000. Die zijn er wel te vinden voor onder de 1000 euro. Ik heb bijv. een Opel Astra 1.6 GL uit 1999 gezien. Lijkt me een prima auto en niet al te klein.
Andere tips zijn zeker welkom.
De auto moet dus niet al te klein zijn en moet wel wat spullen kunnen vervoeren. Ook is het leuk als mijn racefiets erin kan, maar dat kan eventueel ook op fietsendrager natuurlijk.
Ik zit te denken aan een oude sedan eind jaren 90/begin 2000. Die zijn er wel te vinden voor onder de 1000 euro. Ik heb bijv. een Opel Astra 1.6 GL uit 1999 gezien. Lijkt me een prima auto en niet al te klein.
Andere tips zijn zeker welkom.