Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Rijdt makkelijker weg dan mijn auto en piept en kraakt ook niet in het onderstel, de Golf wel.
Moderator
Wellicht!Kristian2 zei:Rijdt makkelijker weg dan mijn auto en piept en kraakt ook niet in het onderstel, de Golf wel.
Met dank aan de Poolse infrastructuur zal je onderstel ook wel het nodige te lijden hebben gehad.
Barri zei:Wat een beauty hè
(..).
Barri zei:Wat een beauty hè![]()
Moderator
Moderator
En de ACC sensor heeft in totaal zo'n vier keer een storingsmelding gegeven
Moderator
Moderator
Zeker een mooie kleur voor de Golf 7, ik heb zelf mijn oude GTI 4 in Futuragelb recent teruggekocht, lijkt wel op deze kleur.Marc 827 3500 zei:Geweldige kleur idd! Staat bij ons in de buurt een Golf hatchback in die kleur.![]()
Lees veel berichten waarin de de Golf als saai en niets bijzonders wordt bestempeld, ben ik het toch niet mee eens.
Een 7 is een mooi gebouwde auto met veel comfort en vooral mooie materialen.
B Real zei:Lees veel berichten waarin de de Golf als saai en niets bijzonders wordt bestempeld, ben ik het toch niet mee eens.
Een 7 is een mooi gebouwde auto met veel comfort en vooral mooie materialen.
Vrijwel elke nieuwe Golf is eerder een flinke facelift dan een echt nieuw model, daar waar andere merken eens in de zoveel jaar echt een nieuw model neerzetten met een ander uiterlijk. Is dat slecht? Ik vind van niet, is eigenlijk juist de kracht van VW en de Golf.
Is dat saai? Misschien een beetje, maar er is wel wat voor te zeggen.
Dat laatste ben ik het zeker mee eens. Het zit bij VW goed doordacht in elkaar met goede/mooie materialen. Andere merken doen dat ook niet slecht, maar bij VW is het net een tikkie beter. Dat komt overigens doorgaans ook weer met een iets hogere prijs.
Uiteindelijk (en dat is een flinke dooddoener) komt het toch op persoonlijke voorkeur aan.
Moderator
Barri zei:Gisteren ben ik de weg niet op geweest dus dat betekent dat er nog zo eentje in de buurt rijdt
Sunset orange is ook echt een topkleur voor een 1-serie! Vorig model dan, denk ik? Of is de huidige er ook in die kleur?