Guest
Je Golf ziet er perfect uit!
.. hou um in ere
Ik zat van 't weekend in een 1.6d met bijna 4ton op de teller. Oerdegelijk spul!
Ik zat van 't weekend in een 1.6d met bijna 4ton op de teller. Oerdegelijk spul!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Moderator
Moderator
Moderator
Harder dan 110 ging ie nietDurfde je met je Kever wel boven de 100km/u, dat maakt pas herrie?
Moderator
Moderator
Moderator
claudia
Volkswagen Newbie
Geplaatst: Vr Aug 31, 2007 10:23 pm Onderwerp: TE KOOP: VW Golf III 2.0 GTi 8v voor loop of sloop!!
--------------------------------------------------------------------------------
VW golf III 2.0 GTi 8v te koop voor loop of sloop. BJ '97.
De auto is van origine afkomstig uit GB, maar heeft een NL kenteken. De APK loopt tot oktober '07. De auto loopt nog prima, maar moet wegens omstandigheden verkocht worden.
De voorbanden zijn pas vervangen. Evenals de schokbrekers en de accu. Er zit een Sebring midden- en einddemper op. Tevens zit er een klasse I alarm met afstandsbediening bij. De afstandsbediening is niet meer helemaal goed en vreet batterijen. Dit kan door een simpele reparatie gefixt worden.
Voor meer info en foto's kun je me mailen.
Dus mocht je erin willen rijden of hem gewoon willen strippen, voor 750 euro's issie van jou!!
Moderator
Moderator
er hoeft niets aan de auto te gebeuren om hem gewoon te laten rijden. Onderdelen zijn pas vervangen bij grote beurt bij VW dealer. Achterbanden moeten waarschijnlijk vervangen worden bij volgende APK (oktober/november '07). De optische staat van de auto is prima, er zitten wat krassen op en de deurstrip aan de bestuurderskant is eraf (is nog wel aanwezig). De auto is inderdaad rechtsgestuurd.
Moderator
Moderator
Moderator
Moderator
Moderator