AutoWeek.nl website - homepage onderhoud maandag 7 september

Roadracer

Administrator

Forumleiding
Er gaat maandagochtend 7 september 2026 gepland onderhoud plaatsvinden op de homepage van AutoWeek.nl. Daardoor is het in de ochtend (vanaf pakweg 09.30 uur) niet mogelijk om in te loggen en daardoor reacties te geven of reviews te plaatsen.
Het forum blijft wel beschikbaar (dit draait op een andere server) en als je al een ingelogde sessie hebt, kun je als het goed is deel blijven nemen.
We verwachten rond het middaguur weer helemaal online te zijn.
Clausule: deze informatie is gebaseerd op planningen en verwachtingen en kan dus in de praktijk anders lopen ;)

Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen:
Als ik op IPhone opnieuw inloggen moet en het groene vinkje er staat, kan ik niet via het menu naar het forum.
Er lijkt wel iets te gebeuren, scherm lijkt te wijzigen, maar dan stopt het. Zodra ik een artikel open en het dan opnieuw probeer, gaat het perfect.

Heel apart. Ik heb het net op de iPhone geprobeerd (tijdens het weekeinde ging het via de Chrome browser steeds perfect inclusief vanochtend) met de Safari browser. Geen probleem, ging zelfs vlot. Het menu zit helemaal rechts maar ik neem aan dat je die info niet nodig hebt? Wisselt je telefoon op de achtergrond misschien van (wifi)netwerk of komt er een vpn bij of zo? Of wordt er een plugin actief (omdat het scherm lijkt te wijzigen)?

Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen:
Als ik op IPhone opnieuw inloggen moet en het groene vinkje er staat, kan ik niet via het menu naar het forum.
Er lijkt wel iets te gebeuren, scherm lijkt te wijzigen, maar dan stopt het. Zodra ik een artikel open en het dan opnieuw probeer, gaat het perfect.
Ik heb precies hetzelfde. Android met Chrome.
Er komt een soort van grijzige gloed over t scherm, maar het menu opent verder niets

Dit is een scherm opname, grijs verschijnt bij het aanklikken van het hamburgermenu, en verdwijnt bij opnieuw aanklik

Laatst bewerkt:
Ik heb precies hetzelfde. Android met Chrome.
Er komt een soort van grijzige gloed over t scherm, maar het menu opent verder niets

Dit is een scherm opname, grijs verschijnt bij het aanklikken van het hamburgermenu, en verdwijnt bij opnieuw aanklik
Ik kan dat op mijn mobiel (Android + Chrome) niet reproduceren. Heb je het geprobeerd in een incognito-tab? Als het daar dan wel goed gaat, dan zijn het de cookies die je het beste kunt verwijderen (meestal instellingen > privacy > cookies (of bestanden) van derden (wissen)). Eigenlijk is dat een advies dat je sowieso met regelmaat beter kunt doen - er blijft in het algemeen nogal wat 'rommel' hangen. Je kunt dan de cookies wissen maar 'handige gegevens' als inlogzaken wel vasthouden dus daar hoef je dan niet bang voor te zijn.

Terug
Bovenaan