Autoverzekering APP met cash back?

Joanna 1556891

Net ingestapt
Onlangs heb ik opgemerkt dat mijn autovezekering 1000+ euro kost per jaar en omdat ik vrij jong ben vind ik dit relatief te duur.

Volgens mij is er in andere landen zo’n app dat je cash back krijgt als je veilig rijdt. Dus meer kilometers je veilig rijdt betekent meer geld of korting op je verzekering.

Vind het best een leuk concept. Hebben we ook zoiets in NL?
Ik weet wel die app van ANWB maar mijn vriend zei dat het alleen maar 10+ euro bepsaart per kwartaal?
Iemand ervaringen?

Inshared doet zoiets met de hele club vsn leden, ook tientjes werk.

Het slimste is risico nemen (met een oud karretje) en alleen WA verzekeren. Als je verzekering dan €500 is en na 2 jaar moet je tóch €1000 schade ophoesten dan speel je nog steeds quite.

Cashback bij inshared stelt echt niks voor hoor: afhankelijk van hoeveel je voor de verzekeringen betaald, is het wellicht € 10 wat je terug krijgt. Maar goed hebben of niet hebben, denk ik weleens :LOL:

Je hebt ook standaard bij inshared verhaal service, dat vond ik wel fijn: want toen hoefde ik zelf niet de tegenpartij aansprakelijk te stellen. Het legal team van inshared deed dat.

tja dan is het kiezen : auto verkopen en een goedkoper wagentje terug kopen, auto verzekering op naam van je ouders zetten ( als je al langer dan 1 jaar een auto verzekering hebt op jouw naam dan wel even doorgeven dat je regelmatig bestuurder bent anders verlies je na 1 jaar je opgebouwde schade vrije jaren) of je verlies de eerste paar jaar nemen maar wel schade vrije jaren opbouwen.

Zunigrijje zei:
Cashback bij inshared stelt echt niks voor hoor: afhankelijk van hoeveel je voor de verzekeringen betaald, is het wellicht € 10 wat je terug krijgt. Maar goed hebben of niet hebben, denk ik weleens :LOL:

Als je veel terug zou krijgen hebben moeten ze de premie eerst kunstmatig hoog gemaakt hebben. De kosten voor een verzekering zijn immers redelijk voorspelbaar (anders kan je nooit een premie berekenen). Dus weinig terug krijgen is een goed teken. Dan hebben ze het nauwkeurig genoeg berekend.

Terug
Bovenaan